Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smakte på de smultringene i gårGubben sover ennå![]()
Te neste år skal vi ditt, men har så utrolig lyst på smultringer. Så er nesten slik at jeg kunne kjørt opp bare for dem![]()
Det har vi og, kjempefornøyd til guttungenMaxi cosi cabriofix med isofix base![]()
Mannen tok på guttungen lue da de gikk ut tidligere i dag. Begynner å bli kaldt i lufta nå! Han er blitt forkjøla og, så har nok ikke kledd han nok i det siste.Ikke så varmt her i dag, 12-13 grader. La lillegutt i ullgenser og tynn luevar kanskje litt voldsomt men han er litt forkjøla og må jo ikke fryse
![]()
Trodde ikke det var vanlig med base på toer-stolene? Vi har iallfall ikke hatt det, der har det vært isofix på selve stolenDen er veldig finhar den base som kan brukes på stol nr to?
Har ikke peilingHva skal dere ha til middag? Trenger tips![]()
Ikke hvis du ikke tenker at det er dåpsbarnet som skal slå hull på denFikk plutselig lyst på pinata i dåpen. Er det fryktelig rart eller?? hehe
Er det vi å gjørSmakte på de smultringene i gårsvogeren min hadde kjøpt, og syns det var for mye kardemomme i de
hehe. Er vel fler som selger men. Vi pleier alltid å kjøpe det når vi er der
![]()
Ikke sikker, men mener en venninne med termin på januar snakket om det.. Ska sende henne en melding og spørreTrodde ikke det var vanlig med base på toer-stolene? Vi har iallfall ikke hatt det, der har det vært isofix på selve stolen![]()
Så deiligEr det vi å gjørfra en bestemt selger
![]()
![]()
Ble vist smultringer på meg i dag![]()
Er ikke sikker selv jegIkke sikker, men mener en venninne med termin på januar snakket om det.. Ska sende henne en melding og spørre![]()
Ja er nok litt utrygt med været i dag. Når jeg var der i fjor regna det masseHar regna i Seljord:/ har med regnjakke![]()
Mannen tok på guttungen lue da de gikk ut tidligere i dag. Begynner å bli kaldt i lufta nå! Han er blitt forkjøla og, så har nok ikke kledd han nok i det siste.
Har ikke peilingikke tenkt på det enda. Fikk litt lyst på wok til meg og mannen i kveld, kanskje jeg lager grøt til middag for guttungen og lunch for oss
![]()
Ikke hvis du ikke tenker at det er dåpsbarnet som skal slå hull på denhaha