Skravletråd

Sykkelen var jo kjempefin :D Veldig stolt gutt her nå :) Stas med gir på sykkelen også :)

Samboeren min har plukket opp alle plommene som hadde detti ned fra trærne og nå klipper han gresset. Morfar og storebror spiller fotball og lillegutt sover. Slapper av litt jeg :P

Fikk plutselig lyst på pinata i dåpen. Er det fryktelig rart eller?? hehe

Gubben sover ennå:p
Te neste år skal vi ditt, men har så utrolig lyst på smultringer. Så er nesten slik at jeg kunne kjørt opp bare for dem :p
Smakte på de smultringene i går:P svogeren min hadde kjøpt, og syns det var for mye kardemomme i de:P hehe. Er vel fler som selger men. Vi pleier alltid å kjøpe det når vi er der:D

Ikke så varmt her i dag, 12-13 grader. La lillegutt i ullgenser og tynn lue :o var kanskje litt voldsomt men han er litt forkjøla og må jo ikke fryse :D
Mannen tok på guttungen lue da de gikk ut tidligere i dag. Begynner å bli kaldt i lufta nå! Han er blitt forkjøla og, så har nok ikke kledd han nok i det siste.

God morgen :) har vært en treig start på dagen her. Sov vel til 11, pizzarester til frokost og så liiiiitt rydding.

Burde sikkert fortsatt, men ingen hadde lyst ^-^

Mannen tok på guttungen lue da de gikk ut tidligere i dag. Begynner å bli kaldt i lufta nå! Han er blitt forkjøla og, så har nok ikke kledd han nok i det siste.

Ja det gjør det, blitt høst nå! Bedre å kle litt mye :)

Har ikke peiling:P ikke tenkt på det enda. Fikk litt lyst på wok til meg og mannen i kveld, kanskje jeg lager grøt til middag for guttungen og lunch for oss:D

Risgrøt? :D ble det rømmegrøt i går?
Wok blir det her til uken :P

Back
Topp