Ja virkelig. Og for første gang tror jeg, så liker jeg det faktisk littJa det gjør det, blitt høst nå! Bedre å kle litt mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja virkelig. Og for første gang tror jeg, så liker jeg det faktisk littJa det gjør det, blitt høst nå! Bedre å kle litt mye![]()
Så deiligog særlig nesen gang man får de når de er heeelt ferske og litt sprø på utsiden
åååååh. Hehe
God morgenhar vært en treig start på dagen her. Sov vel til 11, pizzarester til frokost og så liiiiitt rydding.
Burde sikkert fortsatt, men ingen hadde lyst ^-^
Ja risgrøt i dag daRisgrøt?ble det rømmegrøt i går?
Wok blir det her til uken![]()
HeheHaha nei da tenkte jeg mest på de andre barna i selskapet![]()
Hehesikkert moro for ungene at det skjer litt
![]()
God morgenGod morgenhar vært en treig start på dagen her. Sov vel til 11, pizzarester til frokost og så liiiiitt rydding.
Burde sikkert fortsatt, men ingen hadde lyst ^-^
Hehe herlig da![]()
Ja veldig deilig med litt sløvhet.God morgenhar en slapp morgen jeg og
sov lenge, spiste god frokost alene, henta inn guttungen og ga han mat og la han, satt meg ned i sofaen for å slappe av igjen
nå må jeg snart vekke han da, så da blir det mer action
![]()
Du burde ingenting, gjør det du føler for du![]()
Er det film?Ja veldig deilig med litt sløvhet.
Har trukket frem Ticket to ride igjen - når det likevel regner ute![]()
Hun hadde kjøpt maxi cosi pebble plus med base for stol toEr ikke sikker selv jegbare kan ikke huske å ha sett det på de setene jeg har kikka på
![]()
Ble sent i bursdagen i går. Tenkte vi skulle reise senest halv 8, men kl ble 8 og enda hadde ikke kakene kommet på bordethadde det vært opp til meg så hadde vi bare reist, men mannen bryr seg ikke like mye om rutiner som meg. Så halv 9 kom vi oss i bilen, og da var guttungen så sliten og trøtt at han spurte om å få sove og reise hjem. Stakkar lille<3
Ja veldig deilig med litt sløvhet.
Har trukket frem Ticket to ride igjen - når det likevel regner ute![]()
Hehe åjaHun hadde kjøpt maxi cosi pebble plus med base for stol tomen hun sa det var andre merker som festa stolen direkte i iso fix'en
så var riktig begge dele
![]()
![]()
Med mannens familie blir det dessverre ofte sånn. Barna til søstera til mannen har nok aldri hatt så strenge rutiner så de er ikke vant til det. Men jeg tenker at en toåring har ikke noe å gjøre oppe kl halv ni på kveldenOi det hadde jeg ikke godtatt! Men jeg er streng på rutiner![]()
Med mannens familie blir det dessverre ofte sånn. Barna til søstera til mannen har nok aldri hatt så strenge rutiner så de er ikke vant til det. Men jeg tenker at en toåring har ikke noe å gjøre oppe kl halv ni på kvelden![]()