Skravletråd

Nai.. Etter oprasjonen så blir jeg vond i magen av kullsyre så jeg Jar styrt unna. Drikker litt cider da men lite det å.
Har ikke kost med meg brus siden september 2012 :o
For du har tatt slik slankeoperasjon? Søstra mi har det og som ho sier er det ting man kan like før operasjon men ikke liker eller tåler etter og omvendt.

Nai.. Etter oprasjonen så blir jeg vond i magen av kullsyre så jeg Jar styrt unna. Drikker litt cider da men lite det å.
Har ikke kost med meg brus siden september 2012 :eek:

Da skjønner jeg ja :) Det var lenge uten brus ja! Men mye annet man kan kose seg med og da :)

Nei :/ blir skikkelig oppblåst å uggen :) så drikker fint lite å går jo helt fint uten :) :)
Herregud det er 3 år siden nå jo :D woho :D
Ikke rent lite det, 3 år uten brus :)

Samme med kamerat - men for ham er det poteter; blir dårlig nesten med en gang :/

For du har tatt slik slankeoperasjon? Søstra mi har det og som ho sier er det ting man kan like før operasjon men ikke liker eller tåler etter og omvendt.
Ja :)

Ja hehe det er helt snålt :) jeg likte ikke mais etter oprasjonen :) måtte venne meg til å spise det igjen :)

Er det noe hun reagerer på? Eller går det fint med henne?

Jeg tåler alt så lenge jeg ikke spiser / drikker for mye av tingene :)

Serlig laktose :) det går fint men kan ikke spise/ drikke for mye :)

Å må passe litt på å være flink å spise ellers så reagerer jeg på alt :o

Ja å så ler han og spør om jeg fikk det med meg, men svarer hver gang at nei det gjorde jeg ikke for synes filmen er dårlig:)
Da har du jo å en grunn for å kose deg samme med oss:) :)
haha artig:P

ja det har jeg:) Ble kjent med de før i dag. de har ei jente:)

Vet ikke hvordan pressrier er. Men det føltes som om at kroppen ville trykke noe ut, var ubehagelig og litt vondt veldig langt nede I skrittet. Fikk følelsen av at blæra ville ut.

her tar hun og presser hodet ned mens hun sparker meg i ribbeina noen ganger. virker som hun prøver å strekke seg ut! eller komme ut :P

Back
Topp