Jamå nok det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jamå nok det![]()
Press nedoverNoe som kan forklare meg hvordan nedpress oppleves?
Åååh namnoen ganger savner jeg brus
å akkurat nå er en av de gangene
![]()
Press nedovernei altså jeg syntes det kjennes ut som om ungen presser seg ned å vill ut på en måte
![]()
Hehe må bare kose seg for min del.hehe![]()
Ok,da er det det jeg har hatt I dag, føles som ho vil ut, eller at blæra er på vei ut. Press og ubehag langt nede I skrittet.Press nedovernei altså jeg syntes det kjennes ut som om ungen presser seg ned å vill ut på en måte
![]()
YesDeilig da![]()
Var kjempeimponerendeherregud så flinke de var de akrobat-barna! de danske
Ok, vet bare at de var ubehagelig å gå når det kom.men strammer magen seg, som en "pressrie" på en måte? bare ikke så sterkt så klart..
Nai.. Etter oprasjonen så blir jeg vond i magen av kullsyre så jeg Jar styrt unna. Drikker litt cider da men lite det å.drikker du aldri brus?
blir å se på opptak når jeg kommer hjemherregud så flinke de var de akrobat-barna! de danske
Nei jeg syntes ikke detmen strammer magen seg, som en "pressrie" på en måte? bare ikke så sterkt så klart..
Oj! ImponerendeNai.. Etter oprasjonen så blir jeg vond i magen av kullsyre så jeg Jar styrt unna. Drikker litt cider da men lite det å.
Har ikke kost med meg brus siden september 2012![]()
Ja de var kjempe flinkeherregud så flinke de var de akrobat-barna! de danske
Uff det er ikke noe godt det der :/Ok,da er det det jeg har hatt I dag, føles som ho vil ut, eller at blæra er på vei ut. Press og ubehag langt nede I skrittet.
det må du daGubben satte på en idiotisk filmså får kose meg med dere jeg da
![]()
Haha hva satte han på?Gubben satte på en idiotisk filmså får kose meg med dere jeg da
![]()