Ok, vet bare at de var ubehagelig å gå når det kom.
Ja jeg vet ikke, spurte selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, vet bare at de var ubehagelig å gå når det kom.
For du har tatt slik slankeoperasjon? Søstra mi har det og som ho sier er det ting man kan like før operasjon men ikke liker eller tåler etter og omvendt.Nai.. Etter oprasjonen så blir jeg vond i magen av kullsyre så jeg Jar styrt unna. Drikker litt cider da men lite det å.
Har ikke kost med meg brus siden september 2012![]()
Nei :/ blir skikkelig oppblåst å uggenOj! Imponerende
Men ja, er ikke noe gøy når man får vondt I magen :/
Hehe må bare kose seg for min del.
kjekt med nye bekjentskaper og.
WeeeeEllers lages visst vognposen til Sølvi denne helgen. fikk mld![]()
Var kjempeimponerendeoh så søte ^-^
Ja å så ler han og spør om jeg fikk det med meg, men svarer hver gang at nei det gjorde jeg ikke for synes filmen er dårligdet må du da![]()
her drikker mannen øl med en tysker![]()
ja må se på det postivt. kanskje blir det tur til tysklandja moro det![]()
Nai.. Etter oprasjonen så blir jeg vond i magen av kullsyre så jeg Jar styrt unna. Drikker litt cider da men lite det å.
Har ikke kost med meg brus siden september 2012![]()
ja det blir braWeeeegleder meg til å se den
![]()
Ikke rent lite det, 3 år uten brusNei :/ blir skikkelig oppblåst å uggenså drikker fint lite å går jo helt fint uten
![]()
![]()
Herregud det er 3 år siden nå jowoho
![]()
JaFor du har tatt slik slankeoperasjon? Søstra mi har det og som ho sier er det ting man kan like før operasjon men ikke liker eller tåler etter og omvendt.
Vet ikke hvordan pressrier er. Men det føltes som om at kroppen ville trykke noe ut, var ubehagelig og litt vondt veldig langt nede I skrittet. Fikk følelsen av at blæra ville ut.Ja jeg vet ikke, spurte selvhehe
Jahelt villt, at de ikke kræsja![]()
wow!
haha artigJa å så ler han og spør om jeg fikk det med meg, men svarer hver gang at nei det gjorde jeg ikke for synes filmen er dårlig
Da har du jo å en grunn for å kose deg samme med oss![]()
![]()
Gudene vet, tror den heter på norsk, leveres uten bruksanvisning. Handler om en "spansk" fyr som plutselig blir pappa og flytter til la.Haha hva satte han på?
Ja det er såDa skjønner jeg jaDet var lenge uten brus ja! Men mye annet man kan kose seg med og da
![]()
Vet ikke hvordan pressrier er. Men det føltes som om at kroppen ville trykke noe ut, var ubehagelig og litt vondt veldig langt nede I skrittet. Fikk følelsen av at blæra ville ut.