Skravletråd

Nei sist var vi veldig heldige og fikk låne lokalene til barnehagen! Det var kjempegreit, betalte 200kr eller noe! Så da var det god plass, alle visste hvor det var osv :)
Nå har vi ganske stort hus, men det er også midt på vinteren så må jo være inne. eller.. må og må.. hehe.. frister mest da :) får se hva vi ender opp med :D
Det går fint å ha det hjemme :) jeg hadde bare 62 kvm å likevel selskap hjemme før :)

På vei tilbake til start. Virker litt peongløst å reise inn til jobb for å kun være der to timer, men fikk i alle fall tatt unna et par ting med frist og håpe på at snille kollegaer kan hjelpe med resten..

Igjen lest meg igjennom 146poster :P aktiv morgen?
Ja har har det vert aktivt i dag :D

De er god som gjør det da :)

Lykke til :D

henta posten, var ikke stort :P fikk disse da. greit å ha til dresser nå utover :) Pleier egentlig bare bruke de i silikon, men så kosta 3 meter sånn her rundt 20 kr så da prøver vi :)

$_12.JPG
Så bra :D de så gode ut da å det er jo veldig greit å ha i hus :D kjempe lurt :D

Det går fint å ha det hjemme :) jeg hadde bare 62 kvm å likevel selskap hjemme før :)

Her er de 8 gutter og 8 jenter i klassen så hvis vi bare tar guttene er det jo i alle fall overkommelig! men vet han leker mye med 2-3 gutter som går i en annen klasse også så hadde jo vært fint å ta med de og :)

Her er de 8 gutter og 8 jenter i klassen så hvis vi bare tar guttene er det jo i alle fall overkommelig! men vet han leker mye med 2-3 gutter som går i en annen klasse også så hadde jo vært fint å ta med de og :)
Ja det var det :) her har han å det så blir vell å litt ekstra :) men det er ikke før i februar :)

aaaaaaahhhh nå gikk hunden opp på fjellet igjen.. får se om jeg må opp å redde han snart da.. han er så teit :P

Back
Topp