Ja da blir det fort varmther tror jeg det blir kortermet skjorte i dag, skal være på lekeland så blir vel varm nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da blir det fort varmther tror jeg det blir kortermet skjorte i dag, skal være på lekeland så blir vel varm nok![]()
![]()
jeg forstår heller ikke at det går an
Det er jo himmel på jord
Men må driver jeg jo bare å frister meg selv mer å mer![]()
Hehe jeg gjør det likevel jegja nesten så jeg måpleier liksom ikke gjøre det hvis ikke vi får besøk
men får se
![]()
Hahaha dumme Googlehehe ikke så greitjeg prøvde meg på google maps, men den mente stedet ikke fantes
![]()
Ja da blir det fort varmtHehehe så da er hinder supert
![]()
Hehe jeg gjør det likevel jegbare må av og til
![]()
![]()
Hahaha dumme Googlehaha opplevd det selv
blir frustrert for jeg finner jo ikke veien selv uten den
haha
Hahaha jaFnisja og med de kakegreiene.. herlighet.. blir jo helt kokko
Haha jahinder faktisk![]()
Hahaha jafarlig å være her inne i dag
![]()
Har sååååå lyst men så var det det da om det er vits siden det blir sent middagåååh lyst eller logik? Haha
Haha jadenne dumme telefonen har en knapp som ikke helt funker
mellomrom er den ikke så glad i
den vill heller putte inn en ekstra n over alt
![]()
Hehe muligja tror du baker ganske mye mer enn meg![]()
Hahahaden er så dumvet vel ikke noen adresse jeg vel, er i skauen
haha
Hehe muligmen føler jeg må litt å av og til
har tross alt den bloggen å må jo nesten skrive litt av og til
![]()
Hehe greit å få den opp fort da jaNå begynner sola å steike hertror jeg må få opp døra med en gang så ikke jeg blir overopphetet etterpå
![]()
Hehehe lørdag å søndag er det godt med kakehehe hmmmm.. storebror får vel kake i dag uansett.. men i morgen er jo lørdaghmmmmmmmm.. kake.. å guri hjelp
Hehe herligStorebror syns gaven jeg hadde kjøpt til bursdagsbarnet var så fin at han helst ville ha den selvhaha