Jeg har iallefall vært veldig fornøyd. Så håpe du blir det sammeSå brada var det et godt kjøp forhåpentligvis
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har iallefall vært veldig fornøyd. Så håpe du blir det sammeSå brada var det et godt kjøp forhåpentligvis
![]()
Har valgt å jobbe jul og fri nyttårsaften I steden, synes det har vært viktigere at de med barn får fri på julaften og jeg som ikke har det og skal bort kan jo da jobbeJa nydelig med fri hele julaaldri trengt å jobbe julaften heldigvis, men i år skulle jeg egentlig det
slipper greit unna
hehe
Godt dagene går fort selvom man går hjemme![]()
Ja det lurer jeg veldig på og :O
Vet ikke om mannen har tenkt så langt, siden han er småsyk.
Vet vi har fiskegrateng I fryseren og litt veggies som alltid lager seg selv - eller finne noe usunt på vei hjem fra toget når han plukker meg opp...![]()
Kan noen minne meg på til en annen gang at full arbeidsdag og ikea på samme dag er en dårlig ide!!!
Blir nok det, så får vi bare håpe ammeperioden blir lengre denne gangen så jeg faktisk får brukt den littJeg har iallefall vært veldig fornøyd. Så håpe du blir det samme![]()
Enormt,men men.Uff! Sliten?
Thanks. Noen av mine siste kakeprosjektermmmmmm lekkert![]()
Hvor lenge ammet du sist?Blir nok det, så får vi bare håpe ammeperioden blir lengre denne gangen så jeg faktisk får brukt den litt![]()
Enormt,men men.
Mannen traff jo selvsagt på en kompis på ikea. Hvem løpte etter guttungen...joooda. me![]()
Så utrolig snill tanke av degHar valgt å jobbe jul og fri nyttårsaften I steden, synes det har vært viktigere at de med barn får fri på julaften og jeg som ikke har det og skal bort kan jo da jobbe![]()
håper du får slappet av i kveld![]()
Fikk brystbetennelse nr to så slutta på dagen fem uker. Så fort antibiotikakuren var ferdig så fikk jeg ny betennelse liksomHvor lenge ammet du sist?![]()
Ja man gjør jo det. Samme om en vil eller ei.Fikk ny bursdagsinvitasjon i dagdenne gangen til fredagen, og det er til mannens søster. Så da får han se, det er liksom ikke så mye å gjøre med, man stiller jo opp
![]()
Så gøyHer var det et par tøfler til snuppa![]()