Skravletråd

Sånn da var den ute:

Vedlegg

• 1441642411277.jpg
    1441642411277.jpg
    56,4 KB · Visninger: 7
  • 1441642420405.jpg
    1441642420405.jpg
    54,6 KB · Visninger: 6
  • 1441642428163.jpg
    1441642428163.jpg
    54,1 KB · Visninger: 5
Da er jeg *endelig* på vei hjem. Venter på toget og er bra utsultet - har egentlig avtale med mannen om at jeg ikke skal jobbe noe overtid før jeg går ut, men når vi fremdeles har ferieavvikling og korte frister, så blir det bare sånn..

Ser dere har skravlet bra i dag og :P skal poste update så snart den kommer opp

Hva blir det til middag?

Da er leksene unnagjort, familien er foret med fiskesuppe, eldste er hos naboen og mannen skal legge minste straks. Jeg drar på mitt første FAU-møte :) Er en av tre foreldrekontakter på trinnet (60 unger så trenger så mange).

Burde virkelig få bakt de horna og, så kan bli en sen kveld.

Hva blir det til middag?
Ja det lurer jeg veldig på og :O

Vet ikke om mannen har tenkt så langt, siden han er småsyk.
Vet vi har fiskegrateng I fryseren og litt veggies som alltid lager seg selv - eller finne noe usunt på vei hjem fra toget når han plukker meg opp... :P

Kan noen minne meg på til en annen gang at full arbeidsdag og ikea på samme dag er en dårlig ide!!!

Får håpe det er så "enkelt" som for lite jern da - går jo an å gjøre noe med

Skal til legen I morgen jeg ^-^
Ja, de måtte sende inn prøve. Ringer hvis prøven er "dårlig", får svar i løpet av noen dager. Men ellers er det vel bare "gravidslapphet" :p Lykke til hos legen!

Her var Symfysemålet midt på streken. Fikk bilde av babyen :D hjerteslag på 144. Blodtrykk 120/80 så det var jo bra.

Da tok jeg to innlegg så jeg får hoppet på I samtalen:)

Ja det skal bli helt utrolig å ha fri I jula:) første gang på 5 år:)

Å ja ukene har flydd av gårde selv om man har vært sykemeldt:)
Ja nydelig med fri hele jula:) aldri trengt å jobbe julaften heldigvis, men i år skulle jeg egentlig det:o slipper greit unna:D hehe
Godt dagene går fort selvom man går hjemme:)

Back
Topp