Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig tiltakJa stemmer. hihi. er mye spilling på intrumenter osv.
En av oss foreldre er med da. Så er det felles kvelds
Du kom deg inn likevel?Flinke meg hadde klart å glemme husnøklene i dag![]()
Kontroll sent idag. Føler meg dårlig. Tatt blodprøve og ba dem sjekke jern. Men er så slapp. Får se hva legen sier
![]()
Får håpe det er så "enkelt" som for lite jern da - går jo an å gjøre noe med
Skal til legen I morgen jeg ^-^
Ikke noe her :/
Da er jeg *endelig* på vei hjem. Venter på toget og er bra utsultet - har egentlig avtale med mannen om at jeg ikke skal jobbe noe overtid før jeg går ut, men når vi fremdeles har ferieavvikling og korte frister, så blir det bare sånn..
Ser dere har skravlet bra i dag ogskal poste update så snart den kommer opp
Ja det lurer jeg veldig på og :OHva blir det til middag?
Blyanter med minions på, til godteposene i bursdagen til podenNoe gøy i posten i dag jenter?Eller det har dere vel allerede snakket om
![]()
Her var det et par tøfler til snuppaIkke noe her :/
Ja jeg gleder meg masseSå koselig tiltak![]()
Nei, hehe...men jeg og guttungen lekte utafor til mannen komDu kom deg inn likevel?
Oohh så gøyBlyanter med minions på, til godteposene i bursdagen til poden![]()
Ja det er ikke lenge igjenn nåTenk vips så har vi de små i armeneå da flyr hvertfall ukene
Ja, de måtte sende inn prøve. Ringer hvis prøven er "dårlig", får svar i løpet av noen dager. Men ellers er det vel bare "gravidslapphet"Får håpe det er så "enkelt" som for lite jern da - går jo an å gjøre noe med
Skal til legen I morgen jeg ^-^
Ja, det får vi håpe!Uff håper de finner ut av det![]()
Ja nydelig med fri hele julaDa tok jeg to innlegg så jeg får hoppet på I samtalen
Ja det skal bli helt utrolig å ha fri I julaførste gang på 5 år
Å ja ukene har flydd av gårde selv om man har vært sykemeldt![]()
Så braHar en jaSuper fornøyd!