Off så leit. Håpe det går bedre denne gangenFikk brystbetennelse nr to så slutta på dagen fem uker. Så fort antibiotikakuren var ferdig så fikk jeg ny betennelse liksomså håper på en bedre start denne gangen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off så leit. Håpe det går bedre denne gangenFikk brystbetennelse nr to så slutta på dagen fem uker. Så fort antibiotikakuren var ferdig så fikk jeg ny betennelse liksomså håper på en bedre start denne gangen!
Fikk ny bursdagsinvitasjon i dagdenne gangen til fredagen, og det er til mannens søster. Så da får han se, det er liksom ikke så mye å gjøre med, man stiller jo opp
![]()
Vis vedlegget 134802Vis vedlegget 134804
Hva syns dere om tegneskillsa mine?når vi skal tegne på brettet så er det "lastebil, gravemaskin og traktor" som jeg skal tegne hver gang
hehe
haha. off daFikk ny bursdagsinvitasjon i dagdenne gangen til fredagen, og det er til mannens søster. Så da får han se, det er liksom ikke så mye å gjøre med, man stiller jo opp
![]()
Jaggu ikke værst det derVis vedlegget 134802Vis vedlegget 134804
Hva syns dere om tegneskillsa mine?når vi skal tegne på brettet så er det "lastebil, gravemaskin og traktor" som jeg skal tegne hver gang
hehe
Takk takkSå fine de var![]()
![]()
Hehe syntes du er flink jegVis vedlegget 134802Vis vedlegget 134804
hehe
Det er sykt kaldtSambo sa det var 4 grader ute da de gikk til sfo/bhg i dag. brrrrrrrr
Sinnasnekkeren herer det noe på tv i kveld?
Jakten på kjærligheten er vel hahaer det noe på tv i kveld?
Jakten på kjærligheten er vel haha
Her kommer sommeren tilbake nåja ble så fort høst plutselig![]()
Ja hihi så nusseligeÅåh nomminde var jo søte da
![]()