Hehe jepphehe nope, skulle gå greit ja![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jepphehe nope, skulle gå greit ja![]()
![]()
Ja samme her! Har jo vært sm nesten hele svangerskapet, men dagene har jo bare flydd av gårde! Og jeg syns ukene går fort og, plutselig bare to mnd igjen liksomJa de gjør såjeg trodde virkelig at dagene skulle gå så seint når jeg var sykemeldt
![]()
Tok jammen feil gitt![]()
Hehe ikke santIkke sant <3 <3 en liten som vill ha mamma kos <3 de andre to vill ikke alltid ha dethehe
Hehe ja ukene de flyrJa samme her! Har jo vært sm nesten hele svangerskapet, men dagene har jo bare flydd av gårde! Og jeg syns ukene går fort og, plutselig bare to mnd igjen liksom![]()
Ja, en må liksom bare komme i gangOfte så går det ganske fort jadet er bare den lysta til å sette i gang
![]()
Men så godt når det er gjort![]()
Hehe samme herHehe ikke santfår stort sett alltid kos om jeg spør nå, men det er jo bare en liten en, så "ferdig"
eneste på kvelden, da får jeg kose litt lenger. Hehe. Så det blir godt med babykos igjen<3
Ja det er såJa, en må liksom bare komme i ganggreit å ta litt og litt
![]()
Skikkelig sweet!Det må være herlig å komme hjem til![]()
Flott dag!Herlig da![]()
Men ull e gull i kulda!Tenkt på det en stund, så fant ut at jeg like gjerne kunne prøveganske dyr da men.
Hehe er vel sånn det skal væreHehe samme herjenta er litt mer kosen men har ikke så mye tolmodighet hun heller
![]()
Ja absolutt! Og jeg fikk flere brystbetennelser sist, og det er ikke noe jeg ønsker å få igjen.Men ull e gull i kulda!
Ka denne julen blir virkelig ekstra god![]()
Da tok jeg to innlegg så jeg får hoppet på I samtalenJa samme her! Har jo vært sm nesten hele svangerskapet, men dagene har jo bare flydd av gårde! Og jeg syns ukene går fort og, plutselig bare to mnd igjen liksom![]()
Har en jaJa, i ull. Har du prøvd?![]()