Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt supertDet var bra da![]()
Hehe den har jeg ikke fulgt med på så jeg aner ikkeer vel snart oppdatering nå, kanskje vente på den![]()
Da er huset nyvasket, jeg har vært hos svigerinnen min på lunsj og nå sitter jeg i sofaenSkal slappe av litt før jeg setter på vask nr to i dag og begynner på middagen
Tenkte å hente ungene rundt kl 15 i dag
![]()
Tenkt på det en stund, så fant ut at jeg like gjerne kunne prøveDen har jeg og lyst på denne gangen![]()
What? Hvor ble den dagen av![]()
Hehe, ja ikke santHehehe jeg har gledet meg siden sist juldesember er en herlig måned
![]()
![]()
Hehe den har jeg ikke fulgt med på så jeg aner ikke
Jeg rekner med at jeg når målet uansett da![]()
Joda, har fått litt tid jeg og nåDenner jeg med påbare at jeg Har hatt noen timer jeg
![]()
Ja de gjør såvet ikkeGår så utrolig fort disse dagene
![]()
Ka denne julen blir virkelig ekstra godHehe, ja ikke santog denne julen blir det ingen jobbing, så da blir det ordentlig jul og
![]()
Ja de gjør såjeg trodde virkelig at dagene skulle gå så seint når jeg var sykemeldt
Tok jammen feil gitt![]()
Hehe slik som vi skravler tror jeg ikke akkurat det blir noe problemjada satser på det jeg også![]()
Oj du har fått unna en delJoda, har fått litt tid jeg og nåmen faktisk fått gjort litt i dag og
frisør, noen klesvasker, rydda ut gammelt fra kjøleskapet, handla mat og litt småplukk
overgår meg selv, hehehe.
Også med et lite nytt familiemedlem<3<3<3Ka denne julen blir virkelig ekstra god![]()
Ikke santhehe nei har nok å gjøre![]()
Ja godt til meg å væreOj du har fått unna en del![]()
flinka da
![]()
Ikke sant <3 <3 en liten som vill ha mamma kos <3 de andre to vill ikke alltid ha detOgså med et lite nytt familiemedlem<3<3<3
Hehe slik som vi skravler tror jeg ikke akkurat det blir noe problem![]()
Ofte så går det ganske fort jaJa godt til meg å væreføles godt da, å få gjort litt
og det tok jo ikke lang tid heller
![]()