Skravletråd

Har ikke store luktesansen til vanlig men det har tatt seg litt opp under graviditeten - men siste ukene har det tatt helt av :/ dama ved siden av har hatt på seg alt for mye parfyme, men blandet med togluktene lukter hun bare søppel.. urk
Parfyme er egentlig det værste å lukte, for de har som oftest alt for mye på seg og gjerne en du blir kvalm av eller ikke får puste av.

Litt det samme - våkner og tenker jeg gjerne kunne sovet en time ekstra... ironien er at jeg ikke gjør det I helgene heller, så så ille kan det ikke være ;)
Hehe nei. Satse på vi begge våkner til i løpet av dagen:P

Her har jeg kommet meg avgårde på jobb. Plassert meg på kontoret. Sjekker varebeholding og skal bestille varer. yayyy:P

Ja, også er det jo halvannet år nesten til jeg skal tilbake, så mye kan jo dukke opp:) ja vi skulle bare kunnet bytte stillinger vi:D hehe. For du vil ha netter?
Ja jeg vil ha netter...
Tror ikke du vet hva du svarer på nå men...jeg jobber turnus;) ikke kun dag her assa

Har ikke store luktesansen til vanlig men det har tatt seg litt opp under graviditeten - men siste ukene har det tatt helt av :/ dama ved siden av har hatt på seg alt for mye parfyme, men blandet med togluktene lukter hun bare søppel.. urk
Usj det er så ekkelt :(
Den nesen lukter enkelte ting på lang avstand :o
Min har fått helt avsmak på røyk.
Å selfølgelig i køen inn til parken i går så stod det ei å røyka 5!!! På 20 min.
Utrolig nok så klarte den dama å finne meg igjen inne i parken å sto å dampa 2! Mens min sønn tok en karusell på 5 min :o

Usj det er så ekkelt :(
Den nesen lukter enkelte ting på lang avstand :o
Min har fått helt avsmak på røyk.
Å selfølgelig i køen inn til parken i går så stod det ei å røyka 5!!! På 20 min.
Utrolig nok så klarte den dama å finne meg igjen inne i parken å sto å dampa 2! Mens min sønn tok en karusell på 5 min :o
Luktesansen min er veldig var til vanlig, spesielt mot parfyme. Har endt opp med å bli syk av det.
Jeg røyka før og synes den lukta som kommer fra første trekket på sigaretten er herlig:) men jeg liker ikke lukta på resten. Å så lukter det motbydelig av folk som har nii røyka.
Har å forbudt all røyking inne I huset for greier ikke den lukta som blir igjenn.

Er rart det er:) hadde jo ikke problemer med det før:p

Back
Topp