Nei uff daJeg vet jeg får en flott uke , men gruer meg til ons.
Hvorfor det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei uff daJeg vet jeg får en flott uke , men gruer meg til ons.
Hehe det er det samme herLuktesansen min er veldig var til vanlig, spesielt mot parfyme. Har endt opp med å bli syk av det.
Jeg røyka før og synes den lukta som kommer fra første trekket på sigaretten er herligmen jeg liker ikke lukta på resten. Å så lukter det motbydelig av folk som har nii røyka.
Har å forbudt all røyking inne I huset for greier ikke den lukta som blir igjenn.
Er rart det erhadde jo ikke problemer med det før
![]()
Hehe skulle ønske jeg kunne si det sammeJepp
Men jeg fikk det tilde er levert æ har fått handlet litt
nå er rumpen satt ned i sofaen å der blir den resten av dagen!
Hehe jajadu får hvertfall en rolig start på uka
![]()
Nei uff da
Hvorfor det?
Har du fri i morgen?Hehe skulle ønske jeg kunne si det samme![]()
Den ser jegJa man kan vel ta på nett, men er vel kanskje ikke så lett med utdannelse samtidig som en jobber og har to barn heller:-/ også bare tanken på å begynne HELT på nytt er innmari kjip.
Uff :/ håpet det var detRolig og rolig![]()
Jobb i dag.Har du fri i morgen?![]()
Joda. Rolig nok...men en del nye vikarer her i dag som tydeligvis ikke har fått med seg jeg går i stellUff :/ håpet det var det![]()
Fin uke det daJobb i dag.
Sykemeldt i morgen
Jobb onsdag.
Sykemeldt tors.
Fri resten av uken
Håper det. At den har flytta segÅh stemmermen det går nok så fint så
![]()
Får ikke til å redigere. Skulle stå ikke går i stellJoda. Rolig nok...men en del nye vikarer her i dag som tydeligvis ikke har fått med seg jeg går i stell![]()
Jada. reiser jo torsFin uke det da![]()
Det var 5,9 grader her kl 7! Ungene mener at når det er sol er det varmt, så lue om morgenen er en liten kamp!Æsj - første morgen på lenge (hvis man ser bort ifra dagene det har regnet) at man merker det er kaldt om morgenen. Må vurderer varmere jakke/hansker :/
Æsj...Har ikke store luktesansen til vanlig men det har tatt seg litt opp under graviditeten - men siste ukene har det tatt helt av :/ dama ved siden av har hatt på seg alt for mye parfyme, men blandet med togluktene lukter hun bare søppel.. urk
JaHåper det. At den har flytta seg
Oj. Men du slapp vell likevel?Joda. Rolig nok...men en del nye vikarer her i dag som tydeligvis ikke har fått med seg jeg går i stell![]()