Skravletråd

Luktesansen min er veldig var til vanlig, spesielt mot parfyme. Har endt opp med å bli syk av det.
Jeg røyka før og synes den lukta som kommer fra første trekket på sigaretten er herlig:) men jeg liker ikke lukta på resten. Å så lukter det motbydelig av folk som har nii røyka.
Har å forbudt all røyking inne I huset for greier ikke den lukta som blir igjenn.

Er rart det er:) hadde jo ikke problemer med det før:p
Hehe det er det samme her :) jeg røyket å før å ja den nye lukter godt men når det er skikkelig innrøyka så stinker det :o
Å det var det hun her gjorde :o
Å samme om jeg flyttet meg i køen så flyttet hun seg etter :o
Er tross alt røyke områder der.. Kunne da ha stått på ett av de å ikke rett oppi der alle ungene er:(
Jeg trakk meg alltid bort

Æsj - første morgen på lenge (hvis man ser bort ifra dagene det har regnet) at man merker det er kaldt om morgenen. Må vurderer varmere jakke/hansker :/
Det var 5,9 grader her kl 7! Ungene mener at når det er sol er det varmt, så lue om morgenen er en liten kamp!

Har ikke store luktesansen til vanlig men det har tatt seg litt opp under graviditeten - men siste ukene har det tatt helt av :/ dama ved siden av har hatt på seg alt for mye parfyme, men blandet med togluktene lukter hun bare søppel.. urk
Æsj...

Back
Topp