God morgenGod morgen
Sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Sovet godt?
God morgenGod morgen![]()
Må snart dra kroppen ut av senga å få ungene av gårde![]()
Ja høsten har kommetÆsj - første morgen på lenge (hvis man ser bort ifra dagene det har regnet) at man merker det er kaldt om morgenen. Må vurderer varmere jakke/hansker :/
Parfyme er egentlig det værste å lukte, for de har som oftest alt for mye på seg og gjerne en du blir kvalm av eller ikke får puste av.Har ikke store luktesansen til vanlig men det har tatt seg litt opp under graviditeten - men siste ukene har det tatt helt av :/ dama ved siden av har hatt på seg alt for mye parfyme, men blandet med togluktene lukter hun bare søppel.. urk
Hehe nei. Satse på vi begge våkner til i løpet av dagenLitt det samme - våkner og tenker jeg gjerne kunne sovet en time ekstra... ironien er at jeg ikke gjør det I helgene heller, så så ille kan det ikke være![]()
Så en jeg kjenner hadde skrevet på face at han hadde is på rutaÆsj - første morgen på lenge (hvis man ser bort ifra dagene det har regnet) at man merker det er kaldt om morgenen. Må vurderer varmere jakke/hansker :/
Ja heheMen det blir vell noen år til tenker jegfår bare vente tålmodig
![]()
Er vel en fordel jaGod morgen
Må snart dra kroppen ut av senga å få ungene av gårde![]()
TideligSå en jeg kjenner hadde skrevet på face at han hadde is på ruta![]()
Jeg tok på vinterjakke i dagÆsj - første morgen på lenge (hvis man ser bort ifra dagene det har regnet) at man merker det er kaldt om morgenen. Må vurderer varmere jakke/hansker :/
Ja jeg vil ha netter...Ja, også er det jo halvannet år nesten til jeg skal tilbake, så mye kan jo dukke oppja vi skulle bare kunnet bytte stillinger vi
hehe. For du vil ha netter?
Usj det er så ekkeltHar ikke store luktesansen til vanlig men det har tatt seg litt opp under graviditeten - men siste ukene har det tatt helt av :/ dama ved siden av har hatt på seg alt for mye parfyme, men blandet med togluktene lukter hun bare søppel.. urk
Jeg vet jeg får en flott uke , men gruer meg til ons.God morgen
Håper du får en flott uke![]()
God morgenGod morgen![]()
JeppEr vel en fordel ja![]()
Ikke santTidelig![]()
Ikke santTidelig![]()
Luktesansen min er veldig var til vanlig, spesielt mot parfyme. Har endt opp med å bli syk av det.Usj det er så ekkelt![]()
Den nesen lukter enkelte ting på lang avstand![]()
Min har fått helt avsmak på røyk.
Å selfølgelig i køen inn til parken i går så stod det ei å røyka 5!!! På 20 min.
Utrolig nok så klarte den dama å finne meg igjen inne i parken å sto å dampa 2! Mens min sønn tok en karusell på 5 min![]()
Hehe jajaHer har jeg kommet meg avgårde på jobb. Plassert meg på kontoret. Sjekker varebeholding og skal bestille varer. yayyy![]()