Skravletråd

Enda en natt hvor jeg er fortsatt oppe når alle andre ha lagt seg. Var på ferie, kom hjem for nesten to uker siden og helt siden da har rutinen vært helt på bærtur

Ja det blir for langt. Nei jeg vet ikke. Må se om det dukker opp noe den tiden jeg er hjemme. Vet at ei spl på dagtid det jeg er nå skal pensjonere seg om halvannet år, så det er jo interessant. Men er jo ikke sikkert jeg får den uansett.

Neida, men kan jo håpe:) Jeg ønsker noe annet selv:)

Opp og hoppe tidlig som vanlig her:P
God morgen:)
Ønsker alle en strålende mandag og god start på uken:)

Hehe alle lurer på om vi skal ha en til på O siden de to andre begynner på det..

Hengt meg litt opp i at det er rart å ha to prisutdelingsnavn og da var det litt vanskelig å skulle velge det :P selv om jeg liker navnet.. Hmm
Ikke lett når selv har hengt deg opp i det :) men jeg tror ikke serlig mange ville ha reagert :)

Æsj - første morgen på lenge (hvis man ser bort ifra dagene det har regnet) at man merker det er kaldt om morgenen. Må vurderer varmere jakke/hansker :/

Har ikke store luktesansen til vanlig men det har tatt seg litt opp under graviditeten - men siste ukene har det tatt helt av :/ dama ved siden av har hatt på seg alt for mye parfyme, men blandet med togluktene lukter hun bare søppel.. urk

Back
Topp