Skravletråd

Litt om prosessen.
Hvor lang tid det tok.
Hvor stor påkjenning det var.
hva kan man velge, hva kan man ikke velge. etc

Vi vurderer det.
Kan ikke så mye om prosessen, annet enn at det tar lang tid og koster en del penger. man får velge hvorfra, og det er ulik ventetid. Påkjenningen er ganske stor, det er mye venting. I noen land tar det lang tid med det juridiske. Så man må være tålmodig. Vet de som har adoptert har måttet være lenge i adopsjonslandet ved henting, sånn en måned eller rundt det.

Syns det er topp at dere vurderer det! Vi tenker på å bli fosterhjem etterhvert vi.

Burde ikke sitter her i sofaen og se på tv nå, må rydde huset før vasking i morgen... Det skal bli så fantastisk deilig med en vask!

Kan ikke så mye om prosessen, annet enn at det tar lang tid og koster en del penger. man får velge hvorfra, og det er ulik ventetid. Påkjenningen er ganske stor, det er mye venting. I noen land tar det lang tid med det juridiske. Så man må være tålmodig. Vet de som har adoptert har måttet være lenge i adopsjonslandet ved henting, sånn en måned eller rundt det.

Syns det er topp at dere vurderer det! Vi tenker på å bli fosterhjem etterhvert vi.
Ja har nå lest en del.
Vi oppfyller nå alle kriteriene og har jo lyst på flere.
Hørt om noen som har måtte vente opptil 7år. er jo fryktelig lenge.

Fosterfam. ja. Så flott. :)

meldt finvær hele uka og :D men blitt mye kaldere :o

ennå ikke greid å bestemme oss for navn til babyen, begynner å bli litt stressa :o

Åhh ka alternativer nå da:)?

vet ikke.. uff.. :( hengte meg litt opp i Amanda, men tror det er fordi det tenker jeg at vi kan jo IKKE kalle henne det siden vi har en som heter Oskar! Oskar og Amanda.. det går jo ikke!

mannen vil Hannah..

mye du må rydde da?
Tja, er jo ikke så ille, men tar tid likevel. Ingen i huset her er flinke til å legge ting på plass.. Men både mannen og jeg gjør det sammen, samt at eldste rydda gulvet på rommet sitt før han la seg, da trenger jeg bare rydde av pulten og kommoden hans i morgen.

vet ikke.. uff.. :( hengte meg litt opp i Amanda, men tror det er fordi det tenker jeg at vi kan jo IKKE kalle henne det siden vi har en som heter Oskar! Oskar og Amanda.. det går jo ikke!

mannen vil Hannah..
Hvorfor går ikke Oskar og Amanda?

mannen vil Hannah..
Dattera mi heter Hannah <3 Er et flott navn :)

Den tanken slo ikke meg engang før du sa det nå.
Ville jeg ikke brydd meg om

nei jeg vet ikke.. føler det er noe folk vil kommentere.. og de er jo så tette i alder, kommer til å gå på samme avdeling sikkert i bhg osv.. så de navnene blir sagt sammen hele tiden og blir dumt om folk reagerer på det

Back
Topp