Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, er ganske rar på mye matting jeg oghihi. men sikkert pga jeg er rar
Hahahhahaha lolIkke santmen masse har festet seg å
![]()
Hehe som da eldste kom med denne:
-mamma har du baby i magen du nå?
-nei jeg har ikke det.
- men du har jo fått deg kjæreste?
- ja
Etter mye tenking kom det:
- åååh ja. Du har gammle egg du da
akkurat der holdt jeg på å daue av latter
![]()
Så morsom han erVeldig enig akkurat der selv om det hadde vert herlig så ikle akkurat daHjem kjære hjem sier jeg bare!!!!
Ja, er bare ikke så fristende å begynne på fireårig utdannelse igjen nåVi trenger flere lærereJeg vil gjerne ha flere kolleger
![]()
Men det er jo æsj da. så der er jeg helt enigHehe, er ganske rar på mye matting jeg ogyoghurt med klumper Feks
får frysninger bare av å tenke på det! Hehe.
Ett herlig bilde å daBlir så glad når jeg ser på profilbilde av meg selv. Der var jeg gravid med gutungen![]()
Haha, ungene holder han sikkert ungJadaHan sier han er gammel og må holde seg bra
![]()
Ja. i eget hus!! Halleluja. Guttungen sover søttVeldig enig akkurat der selv om det hadde vert herlig så ikle akkurat da![]()
Ikke santHahahhahaha lolSå morsom han er
![]()
Hehe takk. I Monte Negro. Skåler med en flaske vannEtt herlig bilde å da![]()
![]()
Ikke fått med meg hele samtalen...men ka er greia? Trives du ikkeJa, er bare ikke så fristende å begynne på fireårig utdannelse igjen nåog da må jeg pendle en time hver vei til skolen
![]()
Så herligJa. i eget hus!! Halleluja. Guttungen sover søtt![]()
Hehe godt det ikke bare er megMen det er jo æsj da. så der er jeg helt enig![]()
Ja det mener jeg ogHaha, ungene holder han sikkert ung![]()
Godt å skåle med det daHehe takk. I Monte Negro. Skåler med en flaske vann![]()
Så herligher er det p snart leggetid
koser oss med jungelboken nå da
![]()
Jada hehe. Beste i varmen det såGodt å skåle med det dahehe
Hehe det liker ikke jeg heller. Liker ikke rosiner uansett hva og hvorHehe godt det ikke bare er megsamme med rosiner i boller
![]()