Skravletråd

Må bare skryte litt :)
Min gutt er ikke av den tøffe typen :) han virker kansje tøff men når det kommer til karuseller osv så er han redd.

Men i dag knakk han koden å har virkelig storkost seg :D :D

Han har tatt så å si alle i kongeparken i dag å han har hylt av fryd hver gang :D :|

Det er så utrolig kjekt å se på :D :D å jeg har felt mer enn en tåre i dag for å si det slik <3 :D
Så bra :) er så greit å se at de koser seg ;)

Min gutt er ikke av den tøffe typen :) han virker kansje tøff men når det kommer til karuseller osv så er han redd.

Han har tatt så å si alle i kongeparken i dag å han har hylt av fryd hver gang :D :|

Det er så utrolig kjekt å se på :D :D å jeg har felt mer enn en tåre i dag for å si det slik <3 :D

Åhh så fantastisk. Tøffingen:D

Har en svigerfar som er over gjennomsnittet interessert i slike type ting, og da er det jo kjempefint å komme seg litt ut for å lære :) Ellers er vi veldig glad i å lage mat fra grunnen av, og da er jo det aller beste å finne egne råvarer ute i naturen istedet for å handle for eksempel sopp på butikken som man ikke aner hvor kommer fra :-)
Ja, ikke sant! Artig med råvarer man har skaffet selv da:) Akkurat sopp har jeg nok aldri vært spesielt glad i heller, så kan jo være derfor jeg ikke plukker og da:D

Vet egentlig ikke, for det er ikke så mye å velge imellom ettersom sykehuset vårt nettopp ble nedlagt:( har tenkt litt på å gå videre helsesøster, men er ikke helt frista på mer skole enda. Hvis jeg tenker på nytt nå, om jeg ikke hadde noe utdannelse ville jeg kanskje valgt lærer.
Vi trenger flere lærere :) Jeg vil gjerne ha flere kolleger :)

Så herlig med sånne milepæler!

Mest sannsynligvis får du ikke reise av lege heller :)
Neida. Nå har jeg ikke termin før 1 des. Dette er snakk om midten av okt. Ka uke er jeg i dag?? hmm
Men jeg tar uansett ikke sjansen. Kan ta den turen en annen gang

Back
Topp