Hehe det er godt når de er så trøtte daJa. var trøtt stakkar. Ikke rart. Skjedd mye i helgen. Masse inntrykk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det er godt når de er så trøtte daJa. var trøtt stakkar. Ikke rart. Skjedd mye i helgen. Masse inntrykk![]()
Hihi kultIkke santhan der har vert ekstrem
Hehehe
Joda, sånn delvis. Men som sykepleier så er vel heller ønsket å jobbe på sykehuset, men så ble nettopp sykehuset vårt nedlagtIkke fått med meg hele samtalen...men ka er greia? Trives du ikke?
Ja helt sant detHehe det er godt når de er så trøtte dadet tyder på en kjekk helg
![]()
Aha sånn og forstå.Joda, sånn delvis. Men som sykepleier så er vel heller ønsket å jobbe på sykehuset, men så ble nettopp sykehuset vårt nedlagtogså er det de upraktiske arbeidstidene og det. Og ikke veldig lyst til å jobbe på sykehjem, som det da er mest av her. Så jeg sa bare at hvis jeg skulle valgt på nytt hadde jeg kanskje valgt noe som lærer tror jeg
![]()
Vel, når du tenker på at jeg måtte bla meg igjennom 230 poster når jeg kom hjem I gårTror ikke det er så mye fosjell på meg![]()
Men jeg forstår ikke hvordan jeg kan ha så mange innlegg allerede![]()
Jeg har jo ikke vert så aktiv som jeg pleier![]()
Jo men jeg Jar ikke vert så aktiv de siste dageneVel, når du tenker på at jeg måtte bla meg igjennom 230 poster når jeg kom hjem I går
Og samme når jeg er på jobb ^-^ dere er effektive![]()
Vis vedlegget 134646
Se hva jeg har fått i dagen god haug klær både ull, bomull og to sett sengetøy
![]()
Ok! Så koseligVis vedlegget 134646
Se hva jeg har fått i dagen god haug klær både ull, bomull og to sett sengetøy
![]()
Heh, ja veldig mulig at det erfra tidligere i uken - flinke er dere uansettJo men jeg Jar ikke vert så aktiv de siste dagene![]()
Men det henger nok igjen i fra uken ja![]()
Så tar seg nok opp igjen i uken![]()
Der var jeg nede på 3plassen min igjen jaSånn ser det ut nå:
Effektiv når du er innom vettuTror ikke det er så mye fosjell på meg
Men jeg forstår ikke hvordan jeg kan ha så mange innlegg allerede
Jeg har jo ikke vert så aktiv som jeg pleier![]()
Flinke er vi alle sammen syntes jegHeh, ja veldig mulig at det erfra tidligere i uken - flinke er dere uansett![]()
Hehe ja det må jo være detEffektiv når du er innom vettu![]()