Ja, heheJa. hehe. må jo det ogDa er det rett på mølla haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, heheJa. hehe. må jo det ogDa er det rett på mølla haha
Åh kjedeligJa, hehebare synd det er så dårlig treningstilbud her. Iallfall for meg som ikke kan reise noe sted på ettermiddagene mandag til onsdag
![]()
Gode, men ulike.Ja det er jaggu sant.
Hvordan har dine tidligere fødsler vært??![]()
Joda, men på en måte så gjør han jo det og, bare litt annerledes. For han gjør jo veldig mye bra med huset vårtAha, misforstod! Men han kan jo prioritere dere mer og da![]()
200kr er jo ikke illeaha så greit da
Her spurte vi de arbeidere vi hadde her om de kjente til noen, og de kjente visst ei..så håpe hun kontakter ossHun skulle ha 200kr t
![]()
Kommer nok til å utforske områdene rundt der vi bor - mister motivasjonen helt på treningssenter :/Ja, hehebare synd det er så dårlig treningstilbud her. Iallfall for meg som ikke kan reise noe sted på ettermiddagene mandag til onsdag
![]()
Fant dere no?
Gode, men ulike.
Første kom 8 dager før termin. Våknet av rier. Etter to timer hjemme dr vi til sykehuset og hadde da 6cm. Gikk fort til 10, men pressriene uteble. Hadde lang pause mellom riene.. De ville flytte meg til vanlig avdeling (var på ABC på Ullevål) og gi meg drypp. Tydeligvis var det fullt på vanlig avdeling (fikk vite dagen etter) så inn kom to jordmødre som sa at nå gir vi dette en siste sjanse. Fikk druesukkerkonsentrat, en banan, massasje av brystvorte (så sært, så veldig sært) og ut presset jeg han med god coaching! Fra første rie til han var ute tok det 9 timer. Jeg hoppet ut av senga da de skulle veie for å ta bilder! Og bar han selv over til barsel. Hadde sykt mye energi etterpå!
Andre kom 2 dager før termin. En time hjemme, så rett på sykehuset. hadde vel 5 cm da. Tok tre timer til og pressriene kom og presset henne ut på 4 press. Hun spratt ut som en rakett og jm måtte ta imot i lufta! Da og hadde jeg masse energi etterpå! Var bare på sykehuset i 26 timer etter fødsel.
Din tidligere fødsel da?
Ja kan absolutt det, men føler jeg får mer ut av trening om jeg blir pusha liksomÅh kjedelig![]()
Men kan jo kjøpe deg noe billig treningsutstyr hjemme?
Bruke naturen?
Jeg er så heldig å ha en del hjemme![]()
Ja greit å se seg litt rundtKommer nok til å utforske områdene rundt der vi bor - mister motivasjonen helt på treningssenter :/
Så gøyOi guttungen har fått skattekart av pappa/mannen.
Han har gjemt noe hjemme i huset får vi reiste...hjelpes. nå dør jeg av nyskjerrighet!!
Hva tror du?Ja pisser på meg i buksa av nyskjerrighet jeg nå.
Selvom jeg har mine anelser
Nei, å begynne et "nytt og bedre liv" FØR jul skjer ikke her iallfallHøres ikke dumt ut - hadde nok ikke klart å holde meg unna godsakene som kommer med jula uansett :O
Jeg hadde også for gode pauser mellom pressriene, men de sa at jeg selv skulle massere brystvorteneGode, men ulike.
Første kom 8 dager før termin. Våknet av rier. Etter to timer hjemme dr vi til sykehuset og hadde da 6cm. Gikk fort til 10, men pressriene uteble. Hadde lang pause mellom riene.. De ville flytte meg til vanlig avdeling (var på ABC på Ullevål) og gi meg drypp. Tydeligvis var det fullt på vanlig avdeling (fikk vite dagen etter) så inn kom to jordmødre som sa at nå gir vi dette en siste sjanse. Fikk druesukkerkonsentrat, en banan, massasje av brystvorte (så sært, så veldig sært) og ut presset jeg han med god coaching! Fra første rie til han var ute tok det 9 timer. Jeg hoppet ut av senga da de skulle veie for å ta bilder! Og bar han selv over til barsel. Hadde sykt mye energi etterpå!
Andre kom 2 dager før termin. En time hjemme, så rett på sykehuset. hadde vel 5 cm da. Tok tre timer til og pressriene kom og presset henne ut på 4 press. Hun spratt ut som en rakett og jm måtte ta imot i lufta! Da og hadde jeg masse energi etterpå! Var bare på sykehuset i 26 timer etter fødsel.
Din tidligere fødsel da?
Spennende da! Vi har liksom aldri gjort sånt vi. Har vært på topptur med ungdomsskolen en gang i tiden liksom, men ellers dårlig på det!Fant litt kantarell og noe piggsopp, akkurat nok for å ha som tilbehør til gårdagens middagBor i nord, så været har ikke vært helt optimalt for soppvekst enda, men satser på å finne mer iløpet av høsten.
Spennende da! Vi har liksom aldri gjort sånt vi. Har vært på topptur med ungdomsskolen en gang i tiden liksom, men ellers dårlig på det!![]()
Tingen var at jeg hadde jo ingen pressetrang whatsoever.. Men mye som kan gjrøes når man bare vilJeg hadde også for gode pauser mellom pressriene, men de sa at jeg selv skulle massere brystvorteneføltes rimelig spesielt. Hehe. Måtte tilslutt ha drypp likevel, fra null til full dose på kort tid og da kom han med en gang
![]()