Så rart. Min stanga, så brukte laaang tid på å få han ut følte jeg.Tingen var at jeg hadde jo ingen pressetrang whatsoever.. Men mye som kan gjrøes når man bare vil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart. Min stanga, så brukte laaang tid på å få han ut følte jeg.Tingen var at jeg hadde jo ingen pressetrang whatsoever.. Men mye som kan gjrøes når man bare vil![]()
Her hos meg hadde det blitt kaldt for mega kvalitetstidMannen har sovnet på sofaen, katten har joinet - jeg ser Ghostbusters![]()
Alle fødsler er ulikeSå rart. Min stanga, så brukte laaang tid på å få han ut følte jeg.
Vel, akkurat nå er det sånn det følesHer hos meg hadde det blitt kaldt for mega kvalitetstid![]()
Det er jo kjedelig om det skulle skje. Så vi får håpe basilluskene hans blir sendt videre.Vel, akkurat nå er det sånn det føles
Eneste ulempe er at mannen er syk - våknet med feber og tett snute. Sjansen for at han sender basillene sine videre er jo der ..
Så lenge de ikke sendes videre til meg så!Det er jo kjedelig om det skulle skje. Så vi får håpe basilluskene hans blir sendt videre.
Det skjønner jeg godtSå lenge de ikke sendes videre til meg så!
Har ikke tid eller lyst til å bli syk nå
Greit med litt Alenetid ^-^Da dro gubben for å fikse ett eller annet. Så nå sitter jeg her aleneskrekkelig godt må jeg si
)
Ja det er utrolig spennende! Syns fødsler er så fascinerende. Hadde lyst til å bli jordmor før, men det kan jeg ikke jobbe som herAlle fødsler er ulikeSpennende med denne da
![]()
Kjedelig når man ikke kan bli det man vil...Ja det er utrolig spennende! Syns fødsler er så fascinerende. Hadde lyst til å bli jordmor før, men det kan jeg ikke jobbe som her![]()
Ja så enten treningssenter eller en å trene med daJa kan absolutt det, men føler jeg får mer ut av trening om jeg blir pusha liksomaltså å være på timer som aerobic og slikt. Men har både foreldre og svigermor i nærheten som sikkert kan sitte her litt mens jeg trener evt
tar av og til en løpetur (utenom graviditet
) men jeg syns det er sååå kjedelig. Hehe
Ja skal bli fantastisk gøySå gøy![]()
Tror kanskje det er kapstein sabeltann sin skute...men vet ikke sikkert.Hva tror du?![]()
Vokser i munnen min. kvalmendedet som er så godt
![]()
Hehe herligMannen har sovnet på sofaen, katten har joinet - jeg ser Ghostbusters![]()
Hehe latskap lenge leveHalsbrann.... Blæh...... Og medisinen er i andre etasje, da må jeg jo gå oppp trappa... Tiltak!