Skravletråd

Her hos meg hadde det blitt kaldt for mega kvalitetstid :D
Vel, akkurat nå er det sånn det føles :P

Eneste ulempe er at mannen er syk - våknet med feber og tett snute. Sjansen for at han sender basillene sine videre er jo der ..

Vel, akkurat nå er det sånn det føles :P

Eneste ulempe er at mannen er syk - våknet med feber og tett snute. Sjansen for at han sender basillene sine videre er jo der ..
Det er jo kjedelig om det skulle skje. Så vi får håpe basilluskene hans blir sendt videre.

Da dro gubben for å fikse ett eller annet. Så nå sitter jeg her alene:) skrekkelig godt må jeg si ;))

Halsbrann.... Blæh...... Og medisinen er i andre etasje, da må jeg jo gå oppp trappa... Tiltak!

Ja kan absolutt det, men føler jeg får mer ut av trening om jeg blir pusha liksom:) altså å være på timer som aerobic og slikt. Men har både foreldre og svigermor i nærheten som sikkert kan sitte her litt mens jeg trener evt:) tar av og til en løpetur (utenom graviditet:p ) men jeg syns det er sååå kjedelig. Hehe
Ja så enten treningssenter eller en å trene med da:P??

Da var klærna bretta og ny maskin på. Og sortert gjennom litt baby klær, pakket vekk det som er over 62 I str. Å nå har ryggen tatt kvelden, lurer virkelig på hvordan de neste mnd skal bli.

Virkelig daff nå og siden mannen sjelden lager mat blir det take away pizza i dag.. Herrefred, MacDonalds i går pg pizza i dag.... Bra jeg er god på sunne middager man-fredag....

Back
Topp