Jeg ogEnig i dennejeg er egentlig ganske stille av meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogEnig i dennejeg er egentlig ganske stille av meg
![]()
Ja jeg tror jeg går for denmå jo nesten prøve![]()
Er ikke ofte jeg etterligner dialekter egentlig, er dårlig på detHaha! Det er lov å innrømme det da!morsomt med dialekter da! Og mange fine dialekter rundt omkring
![]()
Ja spørs nok det. Tror folk bruker otrivin fordet, men jeg tar ikke sjansen når det står nei for gravide.
Ja jeg tror jeg går for denhar lovehearts til å rette opp igjen itilfelle
hvis det funker da. Hehe
Kan jeg spørre hvor du er fra da? Og hva slags dialekt liker du best da?Er ikke ofte jeg etterligner dialekter egentlig, er dårlig på dethaha. Litt enkeltord da av og til
skulle ønske jeg hadde dialekt, syns det er stilig
dialekta her begynner å dø ut, og jeg lærte aldri den
![]()
Baaahlei melka før jeg får bruk for den vettu
hehe
Bedre føre varnei hvis det står det vil jeg ikke ta det![]()
Hurrafant en halv pose potetskruer jeg![]()
Jeg er fra Tinn i Telemark, så de fleste eldre her snakker tinndøl. Noen få yngre, men det er få og blir færreKan jeg spørre hvor du er fra da? Og hva slags dialekt liker du best da?
Ja, begynte tidlig sist oghehe skjønner det er litt irriterende![]()
Ja, begynte tidlig sist ogpå føden så rant melka nedover brystet og magen mens jeg pressa han ut
haha
Nei hører vel at egentlig de fleste får melk først litt etterpå. Men var det noe trøblete? Måtte baby få noe annet liksom eller ligger de til puppen uansett?såpass ja, heheFikk ikke melk før et par dager etter fødsel jeg
![]()
Nei hører vel at egentlig de fleste får melk først litt etterpå. Men var det noe trøblete? Måtte baby få noe annet liksom eller ligger de til puppen uansett?
Åhh gurriiimalla det må være stas jaHehe å jadaer generelt mye kjøretøy i familien igrunn. Pappa har traktor og sittegressklippere og slikt på jobb. Også har vi firhjuling, og siden vi har så kort vei til bhg så har jeg henta han med den av og til. DET er stas det
hehe
haha se der ja. Klar duVis vedlegget 134274
Lakk igjennom en relativt tykk bh og tskjorte nå nettoppbhene har liksom tatt det imot hittil, så fikk litt sjokk
![]()
Jupp, sitter her med potetgull og Lier eplejuiceGleder meg til cola med isbiter og norske talenterfler som skal se?