Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det er tipp topp her ogHehe ja...artig. men ser det samme her. Kjøretøy. Og jo større jo bedre. Buss og lastebil blir ikke så mye bedre enn det![]()
det er ute?
Hihi ja vethehe dumming![]()
Åhhh kan han jo få komme inni og alt daHaha det er tipp topp her ogog ene bestefaren har eget transportfirma, så han har nok av lastebiler
![]()
Ja, bassenget er ute.
Ganske stort. Stupebrett og, haha. Tror jeg ikke hvalrossen Synnøve skal prøve seg på iallefall![]()
Hehe å jadaÅhhh kan han jo få komme inni og alt da![]()
Tror egentlig ikke det. Står på de jeg har fra otrivin iallfall. Er vel Rhinox jeg har brukt nå som var ok. Funker, men ikke like bra.kan vi forresten bruke vanlig nesespray kjøpt på matbutikken, typ otrivin?
Har hatt potetgull og dipp tilgjengelig i et par uker, men har ikke turt å spise fordi jeg er redd for mer halsbrannskulle hatt potetgull da
BoombaaaaaJa, bassenget er ute.
Ganske stort. Stupebrett og, haha. Tror jeg ikke hvalrossen Synnøve skal prøve seg på iallefall![]()
Tror egentlig ikke det. Står på de jeg har fra otrivin iallfall. Er vel Rhinox jeg har brukt nå som var ok. Funker, men ikke like bra.
Vis vedlegget 134274
Lakk igjennom en relativt tykk bh og tskjorte nå nettoppbhene har liksom tatt det imot hittil, så fikk litt sjokk
![]()
Har hatt potetgull og dipp tilgjengelig i et par uker, men har ikke turt å spise fordi jeg er redd for mer halsbrannfrister veldig nå så lurer på om jeg skal teste det ut
![]()
Hehe, ja ikke sant!Til mitt forsvar er mannen halvt nordlending, så halve familien snakker jo nordlandsk.Men du har rett, østlendinger er generelt dårlig på trøndersk også!
Haha! Det er lov å innrømme det da!Det er dethaha neida. Syns dialekt er så tøft, og har ikke selv
![]()
Ja spørs nok det. Tror folk bruker otrivin fordet, men jeg tar ikke sjansen når det står nei for gravide.å.. må på apotek da![]()