Skravletråd

Haha! Det er lov å innrømme det da!:) morsomt med dialekter da! Og mange fine dialekter rundt omkring:)
Er ikke ofte jeg etterligner dialekter egentlig, er dårlig på det:P haha. Litt enkeltord da av og til:P skulle ønske jeg hadde dialekt, syns det er stilig:D dialekta her begynner å dø ut, og jeg lærte aldri den:(

Er ikke ofte jeg etterligner dialekter egentlig, er dårlig på det:P haha. Litt enkeltord da av og til:P skulle ønske jeg hadde dialekt, syns det er stilig:D dialekta her begynner å dø ut, og jeg lærte aldri den:(
Kan jeg spørre hvor du er fra da? Og hva slags dialekt liker du best da?

Nei hører vel at egentlig de fleste får melk først litt etterpå. Men var det noe trøblete? Måtte baby få noe annet liksom eller ligger de til puppen uansett?

Neida det holdt det lille som var der, litt råmelk hadde jeg og de er jo ikke sultene når de kommer ut, de er ikke vant til å ha noe i magen :D

Hehe å jada:p er generelt mye kjøretøy i familien igrunn. Pappa har traktor og sittegressklippere og slikt på jobb. Også har vi firhjuling, og siden vi har så kort vei til bhg så har jeg henta han med den av og til. DET er stas det:D hehe
Åhh gurriiimalla det må være stas ja:D:D

Back
Topp