Mhm, der var det flereOg litt til:
Så vi har en del på topp 25![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, der var det flereOg litt til:
Så vi har en del på topp 25![]()
Blir spennende å se om vi klarer å klatre/holde alle oppe - blir vel lettere jo nærmere vi kommer oss oktoberMhm, der var det fleregood good!
Rett til toppsJøss, plass 23![]()
Det er santBlir spennende å se om vi klarer å klatre/holde alle oppe - blir vel lettere jo nærmere vi kommer oss oktober![]()
Natta , sove godtGooooooood natt sov godt![]()
Her er det foreløpig stramt og greit, problemet er bare at det er jo ingenting der føler jeg. Og nå som puppene har vokst under graviditet og senere amming så vet jeg at jeg blir skikkelig skuffa når det går tilbake igjen. For nå har jeg jo faktisk litt der. Så er ikke fremmed for tanken på å legge inn implantat, selvom jeg er ganske redd for slike ting selv.Var ikke det jeg tenkte hellerTanken på noe fremmedelement inne i meg er bare ikke helt tiltrekkende kjenner jeg. Derfor hadde det kanskje bare vært greit med en litt stramming
![]()
Hehe du er ikke aleneHar ikke klart å følge med her i dagsom vanlig. Hehe. Men god natt, sov godt alle dere skravlere
![]()
God morgenGod morgen fra stuptrøtt ^-^
Håper dere får en fin fredag - snart helg![]()
Hehe nei, skal litt til å holde følge til enhver tidHehe du er ikke alene![]()
God nattsove godt du å
![]()
Så koselig med kjæreste-lunsj da! Kan se for meg at det ikke er ofte man får tid for seg selvGod morgen![]()
Holder på å sige om her åså glad det er fredag nå
![]()
Skal dra med mannen ut å spise lunsj i dag tenker jeg![]()
Vi er aldri ute å spiser alene å nå i dag når han har fri å barna er på skolen så må vi bare utnytte det![]()
Håper du får en fin dag på jobb![]()
Ikke santHehe nei, skal litt til å holde følge til enhver tid![]()
Ikke santSå koselig med kjæreste-lunsj da! Kan se for meg at det ikke er ofte man får tid for seg selvKos dere masse!
Nei, hehe. ikke lett detHar ikke klart å følge med her i dagsom vanlig. Hehe. Men god natt, sov godt alle dere skravlere
![]()
God morgen.God morgen fra stuptrøtt ^-^
Håper dere får en fin fredag - snart helg![]()
Åh kose dere så masse på lunsj daGod morgen
Holder på å sige om her åså glad det er fredag nå
Skal dra med mannen ut å spise lunsj i dag tenker jeg
Vi er aldri ute å spiser alene å nå i dag når han har fri å barna er på skolen så må vi bare utnytte det
Håper du får en fin dag på jobb![]()