Skravletråd

Var ikke det jeg tenkte heller :) Tanken på noe fremmedelement inne i meg er bare ikke helt tiltrekkende kjenner jeg. Derfor hadde det kanskje bare vært greit med en litt stramming :)
Her er det foreløpig stramt og greit, problemet er bare at det er jo ingenting der føler jeg. Og nå som puppene har vokst under graviditet og senere amming så vet jeg at jeg blir skikkelig skuffa når det går tilbake igjen. For nå har jeg jo faktisk litt der. Så er ikke fremmed for tanken på å legge inn implantat, selvom jeg er ganske redd for slike ting selv.

God morgen fra stuptrøtt ^-^
Håper dere får en fin fredag - snart helg :D

God morgen fra stuptrøtt ^-^
Håper dere får en fin fredag - snart helg :D
God morgen :)
Holder på å sige om her å :p så glad det er fredag nå :D
Skal dra med mannen ut å spise lunsj i dag tenker jeg :D
Vi er aldri ute å spiser alene å nå i dag når han har fri å barna er på skolen så må vi bare utnytte det :p

Håper du får en fin dag på jobb :)

Vi er aldri ute å spiser alene å nå i dag når han har fri å barna er på skolen så må vi bare utnytte det :p

Så koselig med kjæreste-lunsj da! Kan se for meg at det ikke er ofte man får tid for seg selv :P Kos dere masse!

Så koselig med kjæreste-lunsj da! Kan se for meg at det ikke er ofte man får tid for seg selv :P Kos dere masse!
Ikke sant :D
Å siden vi traff hverandre mens jeg allerede hadde to små jeg var alene med så kan vi telle de gangene vi har vert ute helt alene på en hånd :o

Åh kose dere så masse på lunsj da:) Det er jo så kos:)

OMG! Kom på jobb og fant en pose med masse klær - nye og brukte. Var en kollega som fikk barn i fjor som hadde lyst til å glede noen i hverdagen. Ull og bodier og diverse annet! *heldig*

Ble så satt ut, visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre av meg - finnes virkelig snille og gode folk der ute!

Back
Topp