Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine er små og bittelitt hengete til vanlig de og, men jeg er ikke helt på silikon kjenner jeg.. Vi får se.. Kanskje bare en oppstramming sånn at de ikke henger så mye?
Tvi tvi til mannen !Mannen har eksamen i juss i morgen og er så nervørs, stakkars mann. Går rundt seg selv her. Men nå legger han seg, håper han får soveHan skal sove på gjesterommet sånn at han ikke våkner av ungene
![]()
Nei, det er ille...Stakkar, ikke morro med eksamens nerver.
Mannen har eksamen i juss i morgen og er så nervørs, stakkars mann. Går rundt seg selv her. Men nå legger han seg, håper han får soveHan skal sove på gjesterommet sånn at han ikke våkner av ungene
![]()
Natti nattFår ta kvelden jegså natta, sov godt og drøm søtt
snakkes I morra
![]()
hahah her er de for små til å slengesMin søster sa en gang at ho bare tok puppen å slang den over skuldra, og at ho måtte rulle dem opp før ho la dem I bh'nho har 4 barn og amma eldste te ho var 4.
![]()
Natti nattFår ta kvelden jegså natta, sov godt og drøm søtt
snakkes I morra
![]()
Var ikke det jeg tenkte hellerVet ikke om jeg er der selv, men tanken har slått meg. Misliker de, har pengene og hvis det kan hjelpe så hvorfor ikke? Men mulig oppstramming er tilstrekkelig ja.
Jeg skal ikke ha noe giga pupper trøkka opp i tryna så er ikke der det ligger![]()
Han går faktisk fengelsskolen, så det er ikke mange studiepoengene han tar i juss, men det som er påkrevd. Fem timers mener jeg det er.Åhh..så spennende. Han må ha masse lykke til. Er det lang eksamen? Ka år går han?
TakkTvi tvi til mannen !
Krysser fingrene for at dette skal gå bra p at dere kan nyte en rolig helg etterpå![]()
Var ikke det jeg tenkte hellerTanken på noe fremmedelement inne i meg er bare ikke helt tiltrekkende kjenner jeg. Derfor hadde det kanskje bare vært greit med en litt stramming
![]()
Han går faktisk fengelsskolen, så det er ikke mange studiepoengene han tar i juss, men det som er påkrevd. Fem timers mener jeg det er.
Vi får håpe det ikke er så illeJa, skjønner hva du mener.
Får se hvor gale de er når jeg er ferdig med barn og amming![]()
Jeg ogJa okHåpe det går bra
![]()
Masse lykke til til han i morgen daMannen har eksamen i juss i morgen og er så nervørs, stakkars mann. Går rundt seg selv her. Men nå legger han seg, håper han får soveHan skal sove på gjesterommet sånn at han ikke våkner av ungene
![]()
Neida, hehe...Kan jo håpe det ikke blir verreVi får håpe det ikke er så ille![]()
Mhm det er jo det viktigsteJeg ogSå lenge han står, er vel egntlig både han og jeg fornøyd
![]()