Skravletråd

Mine er små og bittelitt hengete til vanlig de og, men jeg er ikke helt på silikon kjenner jeg.. Vi får se.. Kanskje bare en oppstramming sånn at de ikke henger så mye?

Vet ikke om jeg er der selv, men tanken har slått meg. Misliker de, har pengene og hvis det kan hjelpe så hvorfor ikke? Men mulig oppstramming er tilstrekkelig ja.

Jeg skal ikke ha noe giga pupper trøkka opp i tryna så er ikke der det ligger:P

Mannen har eksamen i juss i morgen og er så nervørs, stakkars mann. Går rundt seg selv her. Men nå legger han seg, håper han får sove :) Han skal sove på gjesterommet sånn at han ikke våkner av ungene :)
Tvi tvi til mannen !
Krysser fingrene for at dette skal gå bra p at dere kan nyte en rolig helg etterpå :)

Mannen har eksamen i juss i morgen og er så nervørs, stakkars mann. Går rundt seg selv her. Men nå legger han seg, håper han får sove :) Han skal sove på gjesterommet sånn at han ikke våkner av ungene :)

Åhh..så spennende. Han må ha masse lykke til. Er det lang eksamen? Ka år går han?

Vet ikke om jeg er der selv, men tanken har slått meg. Misliker de, har pengene og hvis det kan hjelpe så hvorfor ikke? Men mulig oppstramming er tilstrekkelig ja.

Jeg skal ikke ha noe giga pupper trøkka opp i tryna så er ikke der det ligger:p
Var ikke det jeg tenkte heller :) Tanken på noe fremmedelement inne i meg er bare ikke helt tiltrekkende kjenner jeg. Derfor hadde det kanskje bare vært greit med en litt stramming :)

Var ikke det jeg tenkte heller :) Tanken på noe fremmedelement inne i meg er bare ikke helt tiltrekkende kjenner jeg. Derfor hadde det kanskje bare vært greit med en litt stramming :)

Ja, skjønner hva du mener.
Får se hvor gale de er når jeg er ferdig med barn og amming:P

Masse lykke til til han i morgen da :)

Nå tar jeg med meg ipaden og legger meg. Vi har sånn alt-i-boks app sånn at jeg kan streame TV på den :) Så skal se jordmødrene i senga tenkte jeg :)

Back
Topp