Litt for små og hengerFordi de er store eller små?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt for små og hengerFordi de er store eller små?
Puppene - har ikke blitt så veldig mye større egentlig, nesten motsatt :/Puppene elelr låra?
hehe vil jeg tro ja...Fikk så lyst på cola, så nå er det liv i magen for å si det sånn!![]()
Trodde den var I 23 tida jegSnart oppdatering nå...
Vent med neon avgjørelser til du er ferdige med barn og amming, så kanskje du vil gjøre noe med det eller ikkeLitt for små og henger![]()
Når melka kommer blir de muligens gigantiske en liten periode før det stabiliserer seg. Med første var vel det dag tre eller fire etter fødsel! Jækla svære pupper!!!!Puppene - har ikke blitt så veldig mye større egentlig, nesten motsatt :/
Mmmm, kakaohehe vil jeg tro ja...
baluba etter en kopp kakao her![]()
Jeg trodde 22...mulig du har rettTrodde den var I 23 tida jeg![]()
Vent med neon avgjørelser til du er ferdige med barn og amming, så kanskje du vil gjøre noe med det eller ikke![]()
Var veldig godt jaMmmm, kakao![]()
Ikke for å si noe galt, men det kunne jeg aldri ha gjort, har sett litt av hva som kan gå galt med dem. Men nå er jeg redd for sprøyter og det at noen skal skjere I meg, er ikke noe jeg gjør frivillig på den måten.Ja, for jeg vurderer det faktisk...men ja...vil være ferdig med barn og amming.
Og ammet jo guttungen en stund så blir det like lenge med snuppa er det uansett en stund til![]()
Ikke for å si noe galt, men det kunne jeg aldri ha gjort, har sett litt av hva som kan gå galt med dem. Men nå er jeg redd for sprøyter og det at noen skal skjere I meg, er ikke noe jeg gjør frivillig på den måten.
Ja. Hva andre gjør bryr jeg meg svært lite om egentligVi har alle ulike meninger så bare del dine![]()
Redd for sprøyter selv jeg![]()
Men ja, jeg vurderer det...om det blir noe av får tiden vise...
Mine er små og bittelitt hengete til vanlig de og, men jeg er ikke helt på silikon kjenner jeg.. Vi får se.. Kanskje bare en oppstramming sånn at de ikke henger så mye?Ja, for jeg vurderer det faktisk...men ja...vil være ferdig med barn og amming.
Og ammet jo guttungen en stund så blir det like lenge med snuppa er det uansett en stund til![]()
Stakkar, ikke morro med eksamens nerver.Mannen har eksamen i juss i morgen og er så nervørs, stakkars mann. Går rundt seg selv her. Men nå legger han seg, håper han får soveHan skal sove på gjesterommet sånn at han ikke våkner av ungene
![]()
Ja. Hva andre gjør bryr jeg meg svært lite om egentligvil bare ikke fornærme noen. Jeg har ikke mugger
heller vepsestikk
Men synes det er så flott at vi alle er så forskjellige både I utseende og tanke gang![]()
![]()
![]()