Skravletråd

Jeg får faktisk det nå som jeg har lagt på meg sånn, men bare når jeg går med skjørt og lårene gnisser mot hverandre når jeg går og jeg blir svett og sånn. Men i dag hadde jeg jo tights på!
Men er ikke tightsene ganske tynne da? Så da er det kanskje ikke så rart likevel:)

Har gitt bort masse til gjennvinning (fretex) etter snuppa nå, siden vi nå får gutt.. Men er dette en jente får hun jammen meg gå med guttetøy!

Er jo greit å ta vare på en del når dere tenker på en tredjemann da.

Hehe ja...det går jo fint. blir en del blått på snuppa her;)

Ja, men ikke sikkert..vi får se om det blir flere:)

Det var bra at du slipper det da. For det hadde vel ikke vært noe særlig for deg.

Ja, du måtte det sist ja. Bra arbeidsgiver passer på deg da og ikke presser deg inn i farlige situasjoner :)

Nei hadde jo nekta selv så. :)

Mhm, sjefen er veldig ok:)

Vi eter vanligvis ikke før I syv tida :p
Samme her - har kanskje litt med at jeg ikke er hjemme fra jobb før 18 og at det tar litt tid å lage maten og. Men merker det også i helgene, at det ofte ikke blir noe før etter 7.

Skal sies at jeg er vandt til å spise rundt 8 - gjerne med en snack rundt 4tiden :)

De hadde fosjellige leker :)
Er organisert av foreldre :) var kjempe gøy å hun sovna som bare det :)

Vi hadde gryterett bare :) måtte ha noe enkelt siden hele dagen har vert opptatt :)

Så kjekt da. Supert opplegg høres ut som.

Gryterett er ikke dumt da:)

Samme her - har kanskje litt med at jeg ikke er hjemme fra jobb før 18 og at det tar litt tid å lage maten og. Men merker det også i helgene, at det ofte ikke blir noe før etter 7.

Skal sies at jeg er vandt til å spise rundt 8 - gjerne med en snack rundt 4tiden :)
Når gubben var I oslo spiste vi I 19.30-20.30 tida alt etter som når han kom hjem, måtte jo lage mat å og var ikke alltid han ringte å sa I fra at hangar på vei hjem.
I helga eter vi skjeldent før 7 :))

Ser den - er vel delvis derfor vi spiser litt senere, ellers er jeg sulten igjen nesten med en gang.
Vi må nesten spise da vi, ellers går ungene i taket av sult! De spiser 14.00 i bhg/SFO og så spiser vi som regel 17.15. Så kvelds kl 18.45. Jeg er også sulten i 17 tiden. :)

Back
Topp