Skravletråd

Kanskje det blir en million eller to om du spiller :p

Det var veldig godt, men enten er det hvitløken eller rødløken som jeg nå kjenner på... Herlig... Og halsbrannen melder seg og...

Ja hehe;)

Off. Vært på apoteket og fått noe?

Fordi vi har i overflod og jeg ble nærmest dårlig når jeg gikk gjennom alt.
Men mye som ikke blir brukt til henne også ja. Men vi skal jo kanskje ha nr. 3 og...
Har gitt bort masse til gjennvinning (fretex) etter snuppa nå, siden vi nå får gutt.. Men er dette en jente får hun jammen meg gå med guttetøy!

Er jo greit å ta vare på en del når dere tenker på en tredjemann da.

Jeg får faktisk det nå som jeg har lagt på meg sånn, men bare når jeg går med skjørt og lårene gnisser mot hverandre når jeg går og jeg blir svett og sånn. Men i dag hadde jeg jo tights på!
Jeg bruker alltid tights korte eller lange eller strømpebukse når jeg går I skjørt. Har hatt det problemet I mange år:p

Utagering? Ta vare på deg selv og magen!

Det gjør jeg såklart:D

Nope ingenting utagering. Vi hadde en bruker med det sist svamgerskap, men ingen nå.
Da kunne jeg ikke være der i det hele tatt og de fant ikke noe annet til meg. Var i fin form. Det ble søkt om svangerskapspenger og jeg gikk hjemme...kjipt

Jeg bruker alltid tights korte eller lange eller strømpebukse når jeg går I skjørt. Har hatt det problemet I mange år:p
Har vel egentlig alltid hatt det jeg og, er god og rund i låra.. men det er ekstremt nå som jeg gravid. Vsr sånn med de to andre to og. Legger bra på meg jeg :)

Det gjør jeg såklart:D

Nope ingenting utagering. Vi hadde en bruker med det sist svamgerskap, men ingen nå.
Da kunne jeg ikke være der i det hele tatt og de fant ikke noe annet til meg. Var i fin form. Det ble søkt om svangerskapspenger og jeg gikk hjemme...kjipt
Det var bra at du slipper det da. For det hadde vel ikke vært noe særlig for deg.

Ja, du måtte det sist ja. Bra arbeidsgiver passer på deg da og ikke presser deg inn i farlige situasjoner :)

Back
Topp