Ja bofellesskap.PÅ institusjon da eller? Eldre, yngre? For det kan vel være svært tungt til tider?
eldre. Ganske dypt psykisk utviklingshemmede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja bofellesskap.PÅ institusjon da eller? Eldre, yngre? For det kan vel være svært tungt til tider?
Kanskje det blir en million eller to om du spiller
Det var veldig godt, men enten er det hvitløken eller rødløken som jeg nå kjenner på... Herlig... Og halsbrannen melder seg og...
Har gitt bort masse til gjennvinning (fretex) etter snuppa nå, siden vi nå får gutt.. Men er dette en jente får hun jammen meg gå med guttetøy!Fordi vi har i overflod og jeg ble nærmest dårlig når jeg gikk gjennom alt.
Men mye som ikke blir brukt til henne også ja. Men vi skal jo kanskje ha nr. 3 og...
TaklLykke til i alle fall! Går nok fintkjedelig med bekkenløsningen da
![]()
Utagering? Ta vare på deg selv og magen!Ja bofellesskap.
eldre. Ganske dypt psykisk utviklingshemmede.
Ja, fikk kjøpt gaviscon i går... Måtte jo kjøpe love hearts her om dagen for rakk ikke apoteketJa hehe
Off. Vært på apoteket og fått noe?
Jeg bruker alltid tights korte eller lange eller strømpebukse når jeg går I skjørt. Har hatt det problemet I mange årJeg får faktisk det nå som jeg har lagt på meg sånn, men bare når jeg går med skjørt og lårene gnisser mot hverandre når jeg går og jeg blir svett og sånn. Men i dag hadde jeg jo tights på!
Takk! Nei, det er ikke ålreit, bare kom sånn plutselig.Lykke til I morra. Ikke morro med bekkenløsning.
Utagering? Ta vare på deg selv og magen!
Ja, fikk kjøpt gaviscon i går... Måtte jo kjøpe love hearts her om dagen for rakk ikke apoteketDe er borte for å si det sånn!
Har vel egentlig alltid hatt det jeg og, er god og rund i låra.. men det er ekstremt nå som jeg gravid. Vsr sånn med de to andre to og. Legger bra på meg jegJeg bruker alltid tights korte eller lange eller strømpebukse når jeg går I skjørt. Har hatt det problemet I mange år![]()
Det var bra at du slipper det da. For det hadde vel ikke vært noe særlig for deg.Det gjør jeg såklart
Nope ingenting utagering. Vi hadde en bruker med det sist svamgerskap, men ingen nå.
Da kunne jeg ikke være der i det hele tatt og de fant ikke noe annet til meg. Var i fin form. Det ble søkt om svangerskapspenger og jeg gikk hjemme...kjipt
Jeg skulle ønske jeg kunne flytte litt av fettet fra låra oppHar vel egentlig alltid hatt det jeg og, er god og rund i låra.. men det er ekstremt nå som jeg gravid. Vsr sånn med de to andre to og. Legger bra på meg jeg![]()
Har slitt med halsbrann med alle tre, men var ekstremt med hu i midten. Men hun var født med hanekam og daHar også gaviscon liggende.
Hadde vært helt greit med litt jevnere fordeling jaJeg skulle ønske jeg kunne flytte litt av fettet fra låra opp![]()
![]()
De hadde fosjellige lekerBarneidrett hørtes kos ut. Hva gjør de der?![]()
Hva hadde dere til middag i dag?
Det var godt daTakkfår håpe det. Blir heldigvis kjørt
men får håpe vi får noe ut av møtet ja!