Skravletråd

På vei hjem fra jobb - er så sulten! :O Har fått lovet pasta Bolognese i dag, det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten :p

Hatt en fin dag dere?
Ååhh det er godt da.gjenganger her i huset:D

Litt for mye..hilsen kroppen min:P:P

Skjønner deg med din vinnerlykke! Vant en gang da jeg var på juni13 jeg og, men bare sånn liten ting. Navnelapper mener jeg det var.

Ble greske kjøttboller, gresk salat, tzatziki og litt fullkorns pasta. :)
Ja hehe. Kanskje begynne spille lotto:)
Først bilsete til 5000kr så en stelleveske til 1000kr ...sykt!!:D Tidligere vunnet 2 stellematter:)

Ohh hørtes godt ut:D

Uff håper jordmor kan hjelpe :)

Er ikke det typisk :( ja det kan komme som lyn fra klar himmel :eek: skummelt det der
Håper du er bedre i morgen :)
Takk :) får håpe det. Blir heldigvis kjørt :p men får håpe vi får noe ut av møtet ja!

Ja hehe. Kanskje begynne spille lotto:)
Først bilsete til 5000kr så en stelleveske til 1000kr ...sykt!!:D Tidligere vunnet 2 stellematter:)

Ohh hørtes godt ut:D
Kanskje det blir en million eller to om du spiller :P

Det var veldig godt, men enten er det hvitløken eller rødløken som jeg nå kjenner på... Herlig... Og halsbrannen melder seg og...

Gir du bort fordi de ikke vil bli brukt med nestemann?

Fordi vi har i overflod og jeg ble nærmest dårlig når jeg gikk gjennom alt.
Men mye som ikke blir brukt til henne også ja. Men vi skal jo kanskje ha nr. 3 og...

En gutt i parallellklassen til sønnen vår som vi kjenner litt fra før kom hit rett etter middag og ville leke her. Koselig <3 De bor ikke langt unna så de kan gå imellom uten å bli fulgt nå.
Det er koselig da:)

Da er 2/2 unger lagt.. Jeg sitter i sofaen og kjenner at jeg har fått gnagsår mellom låra av all gåingen i Oslo i dag - og da hadde jeg tights på :P Hvordan er det mulig?
Det kan gnisse for det, stoffe gnisser og da skaper det friksjon mellom hud og stoff, derfor har du fått gnagsår. Eller så tåler du ikke stoffe I tightsen,hvis den var ny.
Jeg tåler ikke visse stoffer får hissig rødt utslett over hele låret da.
:)

Back
Topp