Så morroGuttungen koste seg så masse med Farmoren![]()
Herlig å se!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morroGuttungen koste seg så masse med Farmoren![]()
Herlig å se!!
Hvoran endte dere opp med å gjøre det??Ja han visste ikke selv hmmm
Jeg får faktisk det nå som jeg har lagt på meg sånn, men bare når jeg går med skjørt og lårene gnisser mot hverandre når jeg går og jeg blir svett og sånn. Men i dag hadde jeg jo tights på!Haha, ikke hørt om før![]()
Ååhh det er godt da.gjenganger her i husetPå vei hjem fra jobb - er så sulten! :O Har fått lovet pasta Bolognese i dag, det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten
Hatt en fin dag dere?
Det vet jeg, har ikke finni noe mamma tøy I xxl.Neida![]()
Jeg sjønne hva du mentedet var bare meg som kom på den evige jakten :/ de hadde lite mammatøy i xxl
![]()
Jeg passet på å gjøre ting...men typiske meg tok den jo helt ut og er døden nær her jeg sitterhaha
Da er 2/2 unger lagt.. Jeg sitter i sofaen og kjenner at jeg har fått gnagsår mellom låra av all gåingen i Oslo i dag - og da hadde jeg tights påHvordan er det mulig?
Ja hehe. Kanskje begynne spille lottoSkjønner deg med din vinnerlykke! Vant en gang da jeg var på juni13 jeg og, men bare sånn liten ting. Navnelapper mener jeg det var.
Ble greske kjøttboller, gresk salat, tzatziki og litt fullkorns pasta.![]()
Bakte 2 kaker til!!:Ohehe du da, må ikke slite deg ut![]()
Hvoran endte dere opp med å gjøre det??![]()
Bakte 2 kaker til!!:O
Var på garasjen å ryddet...fant frem klær til snuppa...
Vasket alle kjøkkenflater og yttersider av skap på kjøkken.
TakkUff håper jordmor kan hjelpe
Er ikke det typiskja det kan komme som lyn fra klar himmel
skummelt det der
Håper du er bedre i morgen![]()
Jepp har 100%stilling som vernepleier.50% sykmeldt av 100% stilling?
Det er jo litt slitsomt nå på slutten, så er vel greit med litt egentid på dagtid.
Til for propell desverre. hahakjære vene..Skikkelig propell du
![]()
Kanskje det blir en million eller to om du spillerJa hehe. Kanskje begynne spille lotto
Først bilsete til 5000kr så en stelleveske til 1000kr ...sykt!!Tidligere vunnet 2 stellematter
Ohh hørtes godt ut![]()
TaklLykke til i alle fall! Går nok fintkjedelig med bekkenløsningen da
![]()
Gir du bort fordi de ikke vil bli brukt med nestemann?
PÅ institusjon da eller? Eldre, yngre? For det kan vel være svært tungt til tider?Jepp har 100%stilling som vernepleier.
Ja, det er helt sant.
Det er koselig daEn gutt i parallellklassen til sønnen vår som vi kjenner litt fra før kom hit rett etter middag og ville leke her. Koselig <3 De bor ikke langt unna så de kan gå imellom uten å bli fulgt nå.
Det kan gnisse for det, stoffe gnisser og da skaper det friksjon mellom hud og stoff, derfor har du fått gnagsår. Eller så tåler du ikke stoffe I tightsen,hvis den var ny.Da er 2/2 unger lagt.. Jeg sitter i sofaen og kjenner at jeg har fått gnagsår mellom låra av all gåingen i Oslo i dag - og da hadde jeg tights påHvordan er det mulig?