Da er vi tohmmm lyst på noe godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi tohmmm lyst på noe godt![]()
En rolig kveld her håper jegHva skjer I kveld da?![]()
Her å håper jeg. I vertfall utover kvelden.En rolig kveld her håper jeg![]()
Uff håper jordmor kan hjelpeMøte med jordmor på sykehuset i morra ang. fødsel og litt sånn.. Aner ikke hva jeg burde ta opp, men har fått med meg et skriv fra en fagperson ang. sprøyteskrekk og sykehusrelaterte traumer som må tas hensyn til.
Og flott at jeg fikk akutt bekkenløsning idagklarer nesten ikke å gå... rart det kan komme så fort.
Det er deilig detHer å håper jeg. I vertfall utover kvelden.
Uff det er ikke bare bare. Jeg mistet farmor sist jeg var gravid å det var ikke akkurat lett å finne svarte klær som passet da :/Nå har min søster vært her, ho skulle spørre gubben om hjelp. Så kommer søstra te gubben å ho lurer på om jeg har svarte skjørt, for ho skal I begravelse I morra og har ingenting å ha på seg. Ho ville ikke låne et av de 4 stk jeg hadde så da skulle ho kjøre på kjøpesenteret å se. Kaller det dårlig planlegging jeg.
Jeg har akkurat bakt gulrotkakaKom og få
![]()
Møte med jordmor på sykehuset i morra ang. fødsel og litt sånn.. Aner ikke hva jeg burde ta opp, men har fått med meg et skriv fra en fagperson ang. sprøyteskrekk og sykehusrelaterte traumer som må tas hensyn til.
Og flott at jeg fikk akutt bekkenløsning idagklarer nesten ikke å gå... rart det kan komme så fort.
Hu er ikke gravid. Men du vet jo at du skal I begravelse liksom, personen dør ikke og så er det begravelse dagen etter, er det jeg mener med dårlig planlegging. Var de vanlige klærna mine ho skulle se påUff det er ikke bare bare. Jeg mistet farmor sist jeg var gravid å det var ikke akkurat lett å finne svarte klær som passet da :/
Men vis hun ikke vill låne så får hun vell bare kjøpe![]()
Da er vi toskal ha rett i koppen pasta når ungene er i seng
![]()
Lykke til I morra. Ikke morro med bekkenløsning.Møte med jordmor på sykehuset i morra ang. fødsel og litt sånn.. Aner ikke hva jeg burde ta opp, men har fått med meg et skriv fra en fagperson ang. sprøyteskrekk og sykehusrelaterte traumer som må tas hensyn til.
Nei jeg forstod detHu er ikke gravid. Men du vet jo at du skal I begravelse liksom, personen dør ikke og så er det begravelse dagen etter, er det jeg mener med dårlig planlegging. Var de vanlige klærna mine ho skulle se på![]()
Det er helg om noen timerHehe det er jo godtJeg har spist en halv pakke dent med salt lakris (fordi den var halv, ellers hadde jeg spist en hel hehe
) og har tatt meg et glass cola med isbiter. på en torsdag
jaja
![]()
Akkurat ferdig med middag ^-^ føler meg deilig mett nåHehe pastadamahåper du får mat snart
![]()