Snart kveld å det skal bli helt magiskhelt kaputt i dag
![]()
Samme her, skal bli godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart kveld å det skal bli helt magiskhelt kaputt i dag
![]()
Hehe det gode er at barna bryr seg ikke om detJa, absolutt. Eneste er at det er så rotete her at jeg blir rent flau...
Må ikke presse for mye heller, for da kan lekser bli til en vond greie..
Hehe det gode er at barna bryr seg ikke om detde vill bare leke å kose seg
![]()
Ja dagen har vært ok denPå vei hjem fra jobb - er så sulten! :O Har fått lovet pasta Bolognese i dag, det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten
Hatt en fin dag dere?
Tannlegen sa til meg at ett lite glass sammen med mat ikke gjorde noeHun på 2 er helt avhengig av eplejuice! Og roper at hun vil ha eplejuice, men har allerede hatt et glass til frokost og jeger så redd skader på tenner... Prøver å holde oss til maks et glass om dagen, men kjenner det er vanskelig når den lille stae ungen hyyyyler etter juice!
HeheSamme her, skal bli godt![]()
Jeg reagerte hvertfall aldriDet tror jeg også![]()
Takk og pris!!!Hehe det gode er at barna bryr seg ikke om detde vill bare leke å kose seg
![]()
Hehekroppen skriker etter en dusj
å ro
har vert fullt opp hele dagen
![]()
Ikke vandt med det lengre![]()
Syns det er greit med bare til frokost og da er det ikke så farlig om det blir to glass liksom. Men jeg ser den altså. Men hun fikk melk nå og da har hun sluttet å maseTannlegen sa til meg at ett lite glass sammen med mat ikke gjorde noe
Sjønner det ikke er lett når de vill ha mere
Mine får bare i helgen. Å så får de melk vann å ett lite glass med fun saft til middag
Men hadde gitt de juice om de ville ha det til kvelds eller frokostmen for dem har det liksom blitt Helge kosen
![]()
HeheTakk og pris!!!![]()
Min åDa hadde kroppen finni sofan![]()
Hehe så braSyns det er greit med bare til frokost og da er det ikke så farlig om det blir to glass liksom. Men jeg ser den altså. Men hun fikk melk nå og da har hun sluttet å mase![]()