Skravletråd

På vei hjem fra jobb - er så sulten! :O Har fått lovet pasta Bolognese i dag, det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten :P

Hatt en fin dag dere?
Ja dagen har vært ok den:) det skjønner jeg, bare det å bli lovet middag hadde sliti på min tålmodighet :p

Hun på 2 er helt avhengig av eplejuice! Og roper at hun vil ha eplejuice, men har allerede hatt et glass til frokost og jeger så redd skader på tenner... Prøver å holde oss til maks et glass om dagen, men kjenner det er vanskelig når den lille stae ungen hyyyyler etter juice!
Tannlegen sa til meg at ett lite glass sammen med mat ikke gjorde noe :)
Sjønner det ikke er lett når de vill ha mere :o
Mine får bare i helgen. Å så får de melk vann å ett lite glass med fun saft til middag :)
Men hadde gitt de juice om de ville ha det til kvelds eller frokost :) men for dem har det liksom blitt Helge kosen :)

Tannlegen sa til meg at ett lite glass sammen med mat ikke gjorde noe :)
Sjønner det ikke er lett når de vill ha mere :eek:
Mine får bare i helgen. Å så får de melk vann å ett lite glass med fun saft til middag :)
Men hadde gitt de juice om de ville ha det til kvelds eller frokost :) men for dem har det liksom blitt Helge kosen :)
Syns det er greit med bare til frokost og da er det ikke så farlig om det blir to glass liksom. Men jeg ser den altså. Men hun fikk melk nå og da har hun sluttet å mase :P

Møte med jordmor på sykehuset i morra ang. fødsel og litt sånn.. Aner ikke hva jeg burde ta opp, men har fått med meg et skriv fra en fagperson ang. sprøyteskrekk og sykehusrelaterte traumer som må tas hensyn til.

Og flott at jeg fikk akutt bekkenløsning idag :p klarer nesten ikke å gå... rart det kan komme så fort.

Back
Topp