Skravletråd

Møte med jordmor på sykehuset i morra ang. fødsel og litt sånn.. Aner ikke hva jeg burde ta opp, men har fått med meg et skriv fra en fagperson ang. sprøyteskrekk og sykehusrelaterte traumer som må tas hensyn til.

Og flott at jeg fikk akutt bekkenløsning idag :p klarer nesten ikke å gå... rart det kan komme så fort.
Uff håper jordmor kan hjelpe :)

Er ikke det typisk :( ja det kan komme som lyn fra klar himmel :o skummelt det der
Håper du er bedre i morgen :)

Nå har min søster vært her, ho skulle spørre gubben om hjelp. Så kommer søstra te gubben å ho lurer på om jeg har svarte skjørt, for ho skal I begravelse I morra og har ingenting å ha på seg. Ho ville ikke låne et av de 4 stk jeg hadde så da skulle ho kjøre på kjøpesenteret å se. Kaller det dårlig planlegging jeg.

Nå har min søster vært her, ho skulle spørre gubben om hjelp. Så kommer søstra te gubben å ho lurer på om jeg har svarte skjørt, for ho skal I begravelse I morra og har ingenting å ha på seg. Ho ville ikke låne et av de 4 stk jeg hadde så da skulle ho kjøre på kjøpesenteret å se. Kaller det dårlig planlegging jeg.
Uff det er ikke bare bare. Jeg mistet farmor sist jeg var gravid å det var ikke akkurat lett å finne svarte klær som passet da :/
Men vis hun ikke vill låne så får hun vell bare kjøpe :)

Møte med jordmor på sykehuset i morra ang. fødsel og litt sånn.. Aner ikke hva jeg burde ta opp, men har fått med meg et skriv fra en fagperson ang. sprøyteskrekk og sykehusrelaterte traumer som må tas hensyn til.

Og flott at jeg fikk akutt bekkenløsning idag :p klarer nesten ikke å gå... rart det kan komme så fort.

Lykke til i alle fall! Går nok fint :) kjedelig med bekkenløsningen da :o

Uff det er ikke bare bare. Jeg mistet farmor sist jeg var gravid å det var ikke akkurat lett å finne svarte klær som passet da :/
Men vis hun ikke vill låne så får hun vell bare kjøpe :)
Hu er ikke gravid. Men du vet jo at du skal I begravelse liksom, personen dør ikke og så er det begravelse dagen etter, er det jeg mener med dårlig planlegging. Var de vanlige klærna mine ho skulle se på:)

Lykke til I morra. Ikke morro med bekkenløsning.

har lagt noen klær til bløt med flekkfjerning da.. så skal få på en maskin etterpå :) har ikke satt på noen før i dag så :P

Hehe pastadama :) håper du får mat snart :D
Akkurat ferdig med middag ^-^ føler meg deilig mett nå :P

Pastadama passer bedre enn du tror :P Mannen uttalte at han hadde spist mer pasta på ett år med meg, enn det han hadde i resten av livet sitt (inkludert studenttiden ;) )

Back
Topp