Skravletråd

På vei hjem fra jobb - er så sulten! :O Har fått lovet pasta Bolognese i dag, det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten :P

Hatt en fin dag dere?

Hehe ja vi vet...eller jeg vet iallefall:pPrøve henge deg på så godt det går;)

Ohh Oslo. Der vil jeg og. Min søster bor der:)

Hva er det til middag:)?
Skjønner deg med din vinnerlykke! Vant en gang da jeg var på juni13 jeg og, men bare sånn liten ting. Navnelapper mener jeg det var.

Ble greske kjøttboller, gresk salat, tzatziki og litt fullkorns pasta. :)

Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?! :eek:
Den var vrien.. Ville tro begge deler er tillatt pga dårlig forklaring...?

Mye lekser i dag :eek:
Dessverre syns jeg de gir for mye lekser nå i første klasse (ikke ille for vår gutt, men har hørt om mye rart), for i første klasse burde det kun være lekser som tar 5-10 min å gjøre... Vi forventer liksom 30 min lekestid i 8.klasse, satt i perspektiv liksom...

En gutt i parallellklassen til sønnen vår som vi kjenner litt fra før kom hit rett etter middag og ville leke her. Koselig <3 De bor ikke langt unna så de kan gå imellom uten å bli fulgt nå.

Dessverre syns jeg de gir for mye lekser nå i første klasse (ikke ille for vår gutt, men har hørt om mye rart), for i første klasse burde det kun være lekser som tar 5-10 min å gjøre... Vi forventer liksom 30 min lekestid i 8.klasse, satt i perspektiv liksom...

Ja egentlig ikke vært mye til nå, men i dag syns jeg det var det!

En gutt i parallellklassen til sønnen vår som vi kjenner litt fra før kom hit rett etter middag og ville leke her. Koselig <3 De bor ikke langt unna så de kan gå imellom uten å bli fulgt nå.

Så koselig :)

Spist hjemmelaget tomatsuppe med makaroni, bacon, egg og ferskt brød med smør :) mett og god nå :)

Hun på 2 er helt avhengig av eplejuice! Og roper at hun vil ha eplejuice, men har allerede hatt et glass til frokost og jeger så redd skader på tenner... Prøver å holde oss til maks et glass om dagen, men kjenner det er vanskelig når den lille stae ungen hyyyyler etter juice!

Back
Topp