Var nydelig!Det hørtes godt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var nydelig!Det hørtes godt ut![]()
Skjønner deg med din vinnerlykke! Vant en gang da jeg var på juni13 jeg og, men bare sånn liten ting. Navnelapper mener jeg det var.Hehe ja vi vet...eller jeg vet iallefallPrøve henge deg på så godt det går
Ohh Oslo. Der vil jeg og. Min søster bor der
Hva er det til middag?
50% sykmeldt av 100% stilling?Skjønner jeg godt. Lykke til.
Her er jeg 50% sm. tom. 20sept. Skal til legen 21sept. Blir spennende.
Gir du bort fordi de ikke vil bli brukt med nestemann?Enn så lenge funnet frem 3 babypledd vi gir bort...
Vi har jo så mye at det nesten er kvalmt![]()
Den var vrien.. Ville tro begge deler er tillatt pga dårlig forklaring...?Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?!![]()
Dessverre syns jeg de gir for mye lekser nå i første klasse (ikke ille for vår gutt, men har hørt om mye rart), for i første klasse burde det kun være lekser som tar 5-10 min å gjøre... Vi forventer liksom 30 min lekestid i 8.klasse, satt i perspektiv liksom...Mye lekser i dag![]()
Der ble jeg å forvirra, for begge er jo på,en måte rett. Ost begynner på o mens to og sol har o I seg.![]()
Den var vrien.. Ville tro begge deler er tillatt pga dårlig forklaring...?
Dessverre syns jeg de gir for mye lekser nå i første klasse (ikke ille for vår gutt, men har hørt om mye rart), for i første klasse burde det kun være lekser som tar 5-10 min å gjøre... Vi forventer liksom 30 min lekestid i 8.klasse, satt i perspektiv liksom...
En gutt i parallellklassen til sønnen vår som vi kjenner litt fra før kom hit rett etter middag og ville leke her. Koselig <3 De bor ikke langt unna så de kan gå imellom uten å bli fulgt nå.
På vei hjem fra jobb - er så sulten! :O Har fått lovet pasta Bolognese i dag, det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten
Hatt en fin dag dere?
Ikke rart du blei detNei det var forklaringenhehe.. Fargelegge o-ord hmmm ble usikker jeg
Så koseligEn gutt i parallellklassen til sønnen vår som vi kjenner litt fra før kom hit rett etter middag og ville leke her. Koselig <3 De bor ikke langt unna så de kan gå imellom uten å bli fulgt nå.
Må ikke presse for mye heller, for da kan lekser bli til en vond greie..Ja jeg vet sannelig ikkevi tok bare ost vi, han var så lei på det punktet også
var kjempemye lekser i dag..
Ja, absolutt. Eneste er at det er så rotete her at jeg blir rent flau...Så koseliger så kjekt når de kan gjøre sånn
![]()