Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her åTegnetid)
OjMye lekser i dag![]()
Når vi har slike lekser så er det å sette ring rund ord med feks s-lyden i. Men står det ikke forklaring helt nederst på siden? Med liten skrift?Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?!![]()
Når vi har slike lekser så er det å sette ring rund ord med feks s-lyden i. Men står det ikke forklaring helt nederst på siden? Med liten skrift?
Hva har han i lekser i dagDa var det leksetid![]()
Hva tegner du på nåTegnetid)
Hva har han i lekser i dag?
Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?!![]()
Håper sambo snart kommer, utrolig sulten![]()
OkeiSyns han det er gøy
?
Her er middagen inntatt for lenge siden![]()
Er fortsatt I den hemmelige hagen boka jeg, har ikke fått kjøpt en tilHva tegner du på nå?
Hm godt spm. Litt misvisende om man da også skal tegne solen og to ja...
Der ble jeg å forvirra, for begge er jo på,en måte rett. Ost begynner på o mens to og sol har o I seg.Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?!![]()