Skravletråd

Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?! :o

Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?! :o
Når vi har slike lekser så er det å sette ring rund ord med feks s-lyden i. Men står det ikke forklaring helt nederst på siden? Med liten skrift?

Når vi har slike lekser så er det å sette ring rund ord med feks s-lyden i. Men står det ikke forklaring helt nederst på siden? Med liten skrift?

Nei det var forklaringen :P hehe.. Fargelegge o-ord hmmm ble usikker jeg

Skjønner ikke helt jeg... De har bare hatt om ord som starter på o men nå har de fått beskjed om å fargelegge o-ord, det er bilde av ost, to (2), sol og pære. Er det bare ost han skal fargelegge da?? Eller to og sol også fordi det er o i ordet?! :eek:

Hm godt spm. Litt misvisende om man da også skal tegne solen og to ja...

Der ble jeg å forvirra, for begge er jo på,en måte rett. Ost begynner på o mens to og sol har o I seg. :)

Back
Topp