Skravletråd

Nja, hadde ferie I august ;) (og besøk fra svigermor, som holdt mannen litt opptatt) - så hadde et par timer om dagen helt for meg selv. Blir ikke helt samme regime denne gangen.

Men kan ikke gi opp før jeg har startet! Opp på den tabellen skal vi ;)
Ja det skal vi jammen :D :D

Her høljer det ned! Det er mer eller mindre oversvømt i innkjørsla vår og stopper ikke regnet snart så blir nok garasjen oversvømt!

Ungene skulle naturligvis ikke ha på regnbukse, så største var nødt til å skifte bukse da han kom til SFO og hadde han faktisk bare gått til og fra bilen!

Jeg har lånt en allværsjakke for gravide fra Polarn o Pyret (gammel, lenge siden POP sluttet med gravidtøy) og den var helt fantastisk! Men mangler hette.. Eneste stedet jeg ble våt er håret og lårene! :)

Så nå varmer jeg meg på te og kokossjokoladen (Premium fylt kokos) og skal dra på jobben med sykmelding om litt over en time...

Her høljer det ned! Det er mer eller mindre oversvømt i innkjørsla vår og stopper ikke regnet snart så blir nok garasjen oversvømt!

Ungene skulle naturligvis ikke ha på regnbukse, så største var nødt til å skifte bukse da han kom til SFO og hadde han faktisk bare gått til og fra bilen!

Jeg har lånt en allværsjakke for gravide fra Polarn o Pyret (gammel, lenge siden POP sluttet med gravidtøy) og den var helt fantastisk! Men mangler hette.. Eneste stedet jeg ble våt er håret og lårene! :)
Oj :o nei det er ikke noe gøy :o å så er det så typisk at barna ikke skal ha på regntøy på slike dager :o
Håper virkelig det for seg slik at dere slipper oversvømmelse :(

Moro å være på lista, men tviler på jeg holder koken med resten av dere :) Men blir nok mer her enn før.. Kjipt med appen da.. Aner ikke hva jeg kan gjøre.....

Moro å være på lista, men tviler på jeg holder koken med resten av dere :) Men blir nok mer her enn før.. Kjipt med appen da.. Aner ikke hva jeg kan gjøre.....
Jeg tror du klarer det fint jeg :)

Kjekt at du blir mere med oss nå :D

Hat du prøvd å avinstalere den å så få den inn på nytt?

Oj :eek: nei det er ikke noe gøy :eek: å så er det så typisk at barna ikke skal ha på regntøy på slike dager :eek:
Håper virkelig det for seg slik at dere slipper oversvømmelse :(
Det har virkelig vært høststorm her fra i gårkveld til i dag. Blåst og regnet! Krysser fingrene for å slippe masse vann i garasjen! Vi har masse materiale til huset der inne også, så er litt krise om det kommer masse vann inn der!!

God morgen ^-^

Her bøtter det ned, men til tross for regnet (og litt takket være katta som passet på at jeg sto opp) så har jeg kommet meg på toget.

God onsdag alle sammen! :)
God morgen :)
Godt du rakk toget:)

Her hardt hølja ned siden I går kveld :)

Kos deg på jobb:p

Det har virkelig vært høststorm her fra i gårkveld til i dag. Blåst og regnet! Krysser fingrene for å slippe masse vann i garasjen! Vi har masse materiale til huset der inne også, så er litt krise om det kommer masse vann inn der!!
Åååh nei :o :o beundret hadde virkelig vert kjedelig :o
Krysser alt jeg har for at det før fint.
Skummelt hvor fort den høsten kom egentlig . Men kansje det bare føles sånn for vi ikke fikk noe serlig med sommer

Trøtt, vondt og sure oppstøt. Kan ikke si jeg føler meg klar til jobb og pedagogisk opplegg med barn idag. Ønsk meg lykke til!

God morgen til resten :) :)

Hva er planene for I dag da?

Her skal det vaskes klær og brettes, så burde gulvene I stua og kjøkken tørkes over:p

Back
Topp