Blir nok lettere i kveld det daTenkte prøve 200 innlegg til i dag...får vi sehaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok lettere i kveld det daTenkte prøve 200 innlegg til i dag...får vi sehaha
Får ikke sett den før i morgen jeg menI dag er det serien vår og, yayyyy![]()
ÅåhEr gjerne siste episode i dag...
Ja det skal vi jammenNja, hadde ferie I august(og besøk fra svigermor, som holdt mannen litt opptatt) - så hadde et par timer om dagen helt for meg selv. Blir ikke helt samme regime denne gangen.
Men kan ikke gi opp før jeg har startet! Opp på den tabellen skal vi![]()
Såpass!! Bare jeg som er elendig å lete da kanskje! Og å bruke bibliotekets søkemotor var jo lurt daJeg søkte bare inne på sandefjord bibliotek sine sider, skrev bare hekling og fikk opp 46 resultater![]()
OjHer høljer det ned! Det er mer eller mindre oversvømt i innkjørsla vår og stopper ikke regnet snart så blir nok garasjen oversvømt!
Ungene skulle naturligvis ikke ha på regnbukse, så største var nødt til å skifte bukse da han kom til SFO og hadde han faktisk bare gått til og fra bilen!
Jeg har lånt en allværsjakke for gravide fra Polarn o Pyret (gammel, lenge siden POP sluttet med gravidtøy) og den var helt fantastisk! Men mangler hette.. Eneste stedet jeg ble våt er håret og lårene!![]()
Høres bedre utSå nå varmer jeg meg på te og kokossjokoladen (Premium fylt kokos) og skal dra på jobben med sykmelding om litt over en time...
Jeg tror du klarer det fint jegMoro å være på lista, men tviler på jeg holder koken med resten av dereMen blir nok mer her enn før.. Kjipt med appen da.. Aner ikke hva jeg kan gjøre.....
Det har virkelig vært høststorm her fra i gårkveld til i dag. Blåst og regnet! Krysser fingrene for å slippe masse vann i garasjen! Vi har masse materiale til huset der inne også, så er litt krise om det kommer masse vann inn der!!Ojnei det er ikke noe gøy
å så er det så typisk at barna ikke skal ha på regntøy på slike dager
Håper virkelig det for seg slik at dere slipper oversvømmelse![]()
Jepp, opp til flere ganger.. Den sier at brukeren min ikke finnes...Jeg tror du klarer det fint jeg
Kjekt at du blir mere med oss nå
Hat du prøvd å avinstalere den å så få den inn på nytt?
God morgenGod morgen ^-^
Her bøtter det ned, men til tross for regnet (og litt takket være katta som passet på at jeg sto opp) så har jeg kommet meg på toget.
God onsdag alle sammen!![]()
God morgenGod morgen![]()
Her er det overskyet, men ingen regn enda..men ser ut til å komme.
Ha en fin dag på jobb. Jobb her og...fra 9.
Synes den er grei jeg. Å har de den ikke bruker jeg noe som heter samsøk, da søker den for hele fylket+national depoetSåpass!! Bare jeg som er elendig å lete da kanskje! Og å bruke bibliotekets søkemotor var jo lurt da![]()
Åååh neiDet har virkelig vært høststorm her fra i gårkveld til i dag. Blåst og regnet! Krysser fingrene for å slippe masse vann i garasjen! Vi har masse materiale til huset der inne også, så er litt krise om det kommer masse vann inn der!!
Så rartJepp, opp til flere ganger.. Den sier at brukeren min ikke finnes...