• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Takk for det. Jeg er heldig som har han og. Jeg har tatt all min utdanning etter jeg møtte han (møtte han i friåret mellom andre og tredje klasse på vgs), og han har støttet meg hele veien. Det er min tur til å støtte han! Så sånn er det. Mern jeg må innrømme det blir godt at han blir ferdig, for tror egenltig ikke studier er hans sterke side... Så her må det motiveres mye, og jeg må finne meg i at han bidrar lite i hus og hjem for tiden. Men det er viktigere at han prioriterer ungene :)
Jeg sjønner det :)
Det er tøfft når det står på :) dere er gode da :) begge to :) å snart er det over :D

Litt sent ute, men satser på en "bedre Sent enn aldri" ;)

Har lagt ved tre screens - fått med de som er aktive her tror jeg

Vedlegg

• 1441144803402.jpg
    1441144803402.jpg
    62,7 KB · Visninger: 8
Bah del 2 og 3 kom ikke med..

Vedlegg

• 1441144825227.jpg
    1441144825227.jpg
    60,1 KB · Visninger: 7
  • 1441144831055.jpg
    1441144831055.jpg
    60,5 KB · Visninger: 7
God morgen ^-^

Her bøtter det ned, men til tross for regnet (og litt takket være katta som passet på at jeg sto opp) så har jeg kommet meg på toget.

God onsdag alle sammen! :)

God morgen ^-^

Her bøtter det ned, men til tross for regnet (og litt takket være katta som passet på at jeg sto opp) så har jeg kommet meg på toget.

God morgen :)

Sånnt vær er kjedelig å våkne til :/ har set samme her men når jeg hører på nyhetene har dere en god del bøtter mer enn oss :o
Håper du kommer deg tørr frem til jobb å at du får en god dag :)

Sånnt vær er kjedelig å våkne til :/ har set samme her men når jeg hører på nyhetene har dere en god del bøtter mer enn oss :o
Håper du kommer deg tørr frem til jobb å at du får en god dag :)

Nja, valgte feil jakke i farten, denne er tynn og tydeligvis ikke vanntett... ikke akkurat det man bør ta på seg på en dag som denne... hehe

Er heldigvis ikke så mye å gå i regnet - bussen kom når den skulle og :D

Blir ikke like lett for min del. Mellom jobb og oppmerksomhetssyk mann, så er det nesten bare tiden til og fra jobb som kan benyttes her - og er jo begrenset hvor mange poster man får inn på de to timene :P

Nja, valgte feil jakke i farten, denne er tynn og tydeligvis ikke vanntett... ikke akkurat det man bør ta på seg på en dag som denne... hehe

Er heldigvis ikke så mye å gå i regnet - bussen kom når den skulle og :D
Det var da enda godt det da når du tok feil jakke. Det er desverre fort gjort i farten :/

God morgen ^-^

God morgen:)

Her er det overskyet, men ingen regn enda..men ser ut til å komme.

Ha en fin dag på jobb. Jobb her og...fra 9.

Back
Topp