Har ikke hørt om hun kan enda da, og hun har termin på lørdag, så er ganske så sprekkeferdig!Å jammen ikke så ofte man får tid til i en travel hverdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hørt om hun kan enda da, og hun har termin på lørdag, så er ganske så sprekkeferdig!Å jammen ikke så ofte man får tid til i en travel hverdag![]()
Oj, det hørtes ikke ålreit utstorebror hadde det 4 ganger på et halvt år like etter lillegutt ble født, helt ekstremt![]()
Håper gutten din slipper unnaog du da
![]()
Jeg sjønner detTakk for det. Jeg er heldig som har han og. Jeg har tatt all min utdanning etter jeg møtte han (møtte han i friåret mellom andre og tredje klasse på vgs), og han har støttet meg hele veien. Det er min tur til å støtte han! Så sånn er det. Mern jeg må innrømme det blir godt at han blir ferdig, for tror egenltig ikke studier er hans sterke side... Så her må det motiveres mye, og jeg må finne meg i at han bidrar lite i hus og hjem for tiden. Men det er viktigere at han prioriterer ungene![]()
Nei, uff. Får bare håpe en slipper unnaJa virkelig :/ ikke noe gøy å ha det nå..
Oj hehe ja det er hun nok daHar ikke hørt om hun kan enda da, og hun har termin på lørdag, så er ganske så sprekkeferdig!![]()
Ja virkeligNei, uff. Får bare håpe en slipper unna![]()
WowLitt sent ute, men satser på en "bedre Sent enn aldri"
Har lagt ved tre screens - fått med de som er aktive her tror jeg
God morgen ^-^
Her bøtter det ned, men til tross for regnet (og litt takket være katta som passet på at jeg sto opp) så har jeg kommet meg på toget.
God onsdag alle sammen!![]()
God morgenGod morgen![]()
Sånnt vær er kjedelig å våkne til :/ har set samme her men når jeg hører på nyhetene har dere en god del bøtter mer enn oss![]()
Håper du kommer deg tørr frem til jobb å at du får en god dag![]()
Ja, ser flere herfra som var ganske så effektive ^-^Wowover 200 innlegg på en dag
![]()
Litt sent ute, men satser på en "bedre Sent enn aldri"
Har lagt ved tre screens - fått med de som er aktive her tror jeg
FlottBah del 2 og 3 kom ikke med..
Ja du er en skavlehøne og effektivWowover 200 innlegg på en dag
![]()
Det var da enda godt det da når du tok feil jakke. Det er desverre fort gjort i farten :/God morgen
Nja, valgte feil jakke i farten, denne er tynn og tydeligvis ikke vanntett... ikke akkurat det man bør ta på seg på en dag som denne... hehe
Er heldigvis ikke så mye å gå i regnet - bussen kom når den skulle og![]()
Ja i går var en veldig aktiv dagJa, ser flere herfra som var ganske så effektive ^-^
God morgenGod morgen ^-^
Her bøtter det ned, men til tross for regnet (og litt takket være katta som passet på at jeg sto opp) så har jeg kommet meg på toget.
God onsdag alle sammen!![]()