Skravletråd

Teflon hjerne!!!
Glemte helt ut at eldste hadde time hos helse søster i dag :o kom ikke på det før nå å han hadde time kl 12 :o :o heldivis fikk jeg ny time. Men Guri så flaut :o

Wow som dere har skravlet da :D :D hehe 67 innlegg siden jeg var innom :o

Da er jeg ferdig for Idag.. Var den samme dumme tanna som jeg Jar rotfyllt før.. Så måtte ta ut fyllingen å legge i noe betendelses dempede å noe midlertidig styr :/ å så tilbake i slutten av september :/
Bah..
Så kjedelig da, at du ikke fikk fikset det. Ikke morro at du må innigjenn.

Så kjedelig da, at du ikke fikk fikset det. Ikke morro at du må innigjenn.
Ja det var litt kjedelig . Men jeg vet hvertfall hva det er nå. Å han lova meg at neste gang blir ikke så ille for da er det å lettere å bedøve :) nå var det veldig vondt hver gang han prøvde nør han var kommet langt nok ned :o å hver gang han var borti så sprella Torbjørn sånn at man skulle tro han kjente det han å :o

Wow som dere har skravlet da :D :D hehe 67 innlegg siden jeg var innom :o

Da er jeg ferdig for Idag.. Var den samme dumme tanna som jeg Jar rotfyllt før.. Så måtte ta ut fyllingen å legge i noe betendelses dempede å noe midlertidig styr :/ å så tilbake i slutten av september :/
Bah..
Godt å ha kommet så langt da i det minste:) var han flink? Håper ikke du fikk helt skrekken. Hørtes ikke gøy ut:o
Så bra mini har snudd seg:D

Da var første del av dagens bakst i ovnen:) boller:) ble skillingsboller med vaniljekrem og mm's svar på skillingsbolle som giftet seg med skolebrød :)

Vedlegg

• 1441105475083.jpg
    1441105475083.jpg
    50 KB · Visninger: 6
  • 1441105484831.jpg
    1441105484831.jpg
    61,2 KB · Visninger: 5
  • 1441105495874.jpg
    1441105495874.jpg
    64,2 KB · Visninger: 5
Godt å ha kommet så langt da i det minste:) var han flink? Håper ikke du fikk helt skrekken. Hørtes ikke gøy ut:o
Så bra mini har snudd seg:D
Ja han var flink :) veldig koselig . Å når tårene mine spratt så sier han bare på en humoristisk måte at ja det er ikke så lett med ett lass av hormoner i tillegg :p

Men glad jeg hadde sambo å med å han skal å bli med neste gang. Men jeg gruer meg ikke så fælt nå.

Back
Topp