Haha, ja i alle dager, at de ikke har gjort detvi har begge deler begge veier, totalt unødvendig bakke med andre ord!! Først oppover og så nedover til barnehagen, først oppover og så nedover hjem igjen. Kunne de ikke bare sagd av det fjellet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja i alle dager, at de ikke har gjort detvi har begge deler begge veier, totalt unødvendig bakke med andre ord!! Først oppover og så nedover til barnehagen, først oppover og så nedover hjem igjen. Kunne de ikke bare sagd av det fjellet![]()
Så godt å hørehan ble jo født litt tidlig å ville ikke suge, så det ble veldig trøblete. Og når det først gikk så fikk jeg flere brystbetennelser, så jeg gav meg. Så jeg ser litt svart på det, men jeg *hååper*
![]()
Hvor bestilte du? Min kom i stoor pappeske, kun bløte ting (stellematte, stelleveske og vognpose)kunne godt pakka det i noe annet mer lettvint å ta med seg
![]()
Da er det håp for meg ogLitt av det samme her med eldste, han ble ikke født for tidlig men komplikasjoner under fødsel så han lå på nyfødt intensiv og fikk melk på kopp der og da vi kom hjem hadde han vondt i nakken så han fikk bare til å suge på den ene siden osv..
Haha, ja i alle dager, at de ikke har gjort det![]()
Jollyroom bestilte jeg frababybanden! Du da?
Du før sende inn ønskesyns de kunne gjort det![]()
Jordmor sa til meg tidligere i svangerskapet at jenter ofte får til ammingen lettere enn guttene. Lurer på om det stemmerJaSatser på at det går bra
![]()
Jordmor sa til meg tidligere i svangerskapet at jenter ofte får til ammingen lettere enn guttene. Lurer på om det stemmerdet var før jeg var på ul, så var ikke for å oppmuntre meg heller
![]()
Ja jeg tenker at det må jo være individuelt. Men hadde vært kjekt om det stemte daHehe får jo jente jeg og nåHåper det går veldig bra
Men gikk jo veldig bra sist og, og det var gutt
![]()
Ja jeg tenker at det må jo være individuelt. Men hadde vært kjekt om det stemte daom det faktisk er en jente som kommer ut da
![]()
Jo de står der dehvordan går det med bollene?![]()
babybanden! Du da?
Jeg bestilte også vognpose på nettet en av de to stedene dere har bestilt I fra, har bestilt I fra beggeJollyroom bestilte jeg fra![]()
Jo de står der delitt kaldt hos meg I dag så de bruker litt lengre tid på å heve, bruker melk som holder max 20 grader når jeg baker, helst helt ned I 10 grader og da tar det lengre tid å heve dem
skal straks gå I gang med å bake ut
![]()
Jeg bestilte også vognpose på nettet en av de to stedene dere har bestilt I fra, har bestilt I fra beggemen mener å huske at esken var ganske stor
![]()
Ikke dumtOkei dumt spørsmål, men hva er forskjellen på hotpants og hipsters?!![]()