Skravletråd

Så godt å høre:) han ble jo født litt tidlig å ville ikke suge, så det ble veldig trøblete. Og når det først gikk så fikk jeg flere brystbetennelser, så jeg gav meg. Så jeg ser litt svart på det, men jeg *hååper*:)

Litt av det samme her med eldste, han ble ikke født for tidlig men komplikasjoner under fødsel så han lå på nyfødt intensiv og fikk melk på kopp der og da vi kom hjem hadde han vondt i nakken så han fikk bare til å suge på den ene siden osv..

Litt av det samme her med eldste, han ble ikke født for tidlig men komplikasjoner under fødsel så han lå på nyfødt intensiv og fikk melk på kopp der og da vi kom hjem hadde han vondt i nakken så han fikk bare til å suge på den ene siden osv..
Da er det håp for meg og:D

Jordmor sa til meg tidligere i svangerskapet at jenter ofte får til ammingen lettere enn guttene. Lurer på om det stemmer:p det var før jeg var på ul, så var ikke for å oppmuntre meg heller:p

Hehe får jo jente jeg og nå :D Håper det går veldig bra :) Men gikk jo veldig bra sist og, og det var gutt :D

hvordan går det med bollene? :D
Jo de står der de:p litt kaldt hos meg I dag så de bruker litt lengre tid på å heve, bruker melk som holder max 20 grader når jeg baker, helst helt ned I 10 grader og da tar det lengre tid å heve dem:) skal straks gå I gang med å bake ut:)

Okei dumt spørsmål, men hva er forskjellen på hotpants og hipsters?! :o

Jo de står der de:p litt kaldt hos meg I dag så de bruker litt lengre tid på å heve, bruker melk som holder max 20 grader når jeg baker, helst helt ned I 10 grader og da tar det lengre tid å heve dem:) skal straks gå I gang med å bake ut:)

Blir sikkert kjempegodt.. :) :)

Jeg bestilte også vognpose på nettet en av de to stedene dere har bestilt I fra, har bestilt I fra begge :) men mener å huske at esken var ganske stor:)

Ja tror jeg venter til lørdag, da kan vi ta det med bilen :) Haster jo ikke, er ikke vognpose-tid ennå (heldigvis) :D

Fått i én knapp.. Mangler bare 3 nå. Jeg er verdensmester i å utsette å sette i knapper :) Men når jeg blir ferdig kan jeg finne meg noe nytt å strikke på! Lenge siden jeg har strikket nå egentlig

Okei dumt spørsmål, men hva er forskjellen på hotpants og hipsters?! :o
Ikke dumt:) Google det bare jeg:)
Forskjellen er at hotpants dekker hele rumpa og gjerne litt til:) hipster kan sitte so, en vanlig truse over rumpa bare at den er breiere I sidene og sitter lavere enn en vanlig truse:) slik jeg forsto forklaringa:)

Back
Topp